Ugenumre mm.
Fra : RipCord

Dato : 25-01-01 11:03

Hej folkens...

Jeg synes snart jeg har lavet mange forskellige
dato-manipulations-funktioner til forskellige formål og er efterhånden
træt af det. Jeg vil derfor høre om der er nogen der kender noget godt
sovs til formålet.. Gerne noget der kan regne med ugenumre...

/RipCord

Fra : Kurt Bilde

Dato : 25-01-01 12:04

Hej "RipCord"

RipCord wrote:

> [...]
> træt af det. Jeg vil derfor høre om der er nogen der kender noget godt
> sovs til formålet.. Gerne noget der kan regne med ugenumre...

Se http://www.esbconsult.com.au

Kig efter deres esbdate, som er freeware og med kildekode....

Direkte link:
http://www.esbconsult.com.au/esbdates.zip

-Kurt

Fra : RipCord

Dato : 26-01-01 13:41

Hej Kurt

Maange tak. Det var lige hvad der skulle til...

/RipCord