Støbe et betondæk
Fra : Kenneth G

Dato : 17-02-02 19:34

Hej i NG

Er der en der kender et sted hvor jeg ser opbygning af et betomdæk, mellem
to etager

Hilsen kenneth

Fra : Frede Sørensen

Dato : 19-02-02 00:09

Hvis det er ovenpå eksisterende bjælker, er det nemmest med svalehaleplader

Fra : Kenneth G

Dato : 19-02-02 09:29

Det er på eksisterende bjælker, men hvad er svalehaleplader ?

Er det noget med at hæve gulvet, jeg vil gerne ned i gulvplan.

Frede Sørensen <frede-plesnerFJERN@imail.sonofon.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c718988$0$28220$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

Fra : Frede Sørensen

Dato : 22-02-02 17:44

Undskyld jeg har ikke lige fulgt med et par dage, Sonofons newsserver var
nede.
Svalehaleplader er tynde rusfri plader i trapezfacon. Fås I trælaster, hvor
de har mureartikler.

Fra : Kenneth G

Dato : 19-02-02 09:27

Kenneth G <kenneth@venlig.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6ff7b7$0$6938$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-02-02 19:44

"Kenneth G" <kenneth@venlig.dk> wrote in message

> Kenneth G <kenneth@venlig.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3c6ff7b7$0$6938$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...

Kik i det nye Gør Det Selv Blad(har selv set det på biblioteket).
Der kan du også se billeder af svalehaleplader.

mvh Michael

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 24-02-02 08:00

Hvis du ikke ved hvordan , så er det god ide ikke at gøre , så er du sikker
på ikke at få det i hovedet senere