Knaskædestrammer / GSXR 750 '99
Fra : Peder Eskildsen

Dato : 17-02-02 18:30

Allieret med en automekaniker har jeg splittet min motor ad, indtil
jeg kom ind til subj.
Ikke svært - og nemt at samle igen.
Jeg er blevet udstyret med pakninger og ny knastkædestrammer, da den
eksisterende skulle have en brist.
Problemet er nu at få selve skinnen ud - uden at splitte mere ad end
højst nødvendigt.
Er der nogen der har prøvet sådan noget på sådan en mc (eller
lignende).
Er der evt. nogen der har tegning/manual eller ved hvor man (foruden
biblioteket og boghandleren) finder dette?

Gode tips nogen?
--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Henry

Dato : 17-02-02 21:27

> "Inside every old person is a young person wondering what happened"
Jow da, jeg undre mig også, hvorfor allerede. Hvor langt har den kørt?

mvh
Henry (der kører uden knastkæde )
www.vfr.dk

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 17-02-02 21:56

On Sun, 17 Feb 2002 21:26:42 +0100, "Henry" <Fake@mail.com> wrote:

>Jow da, jeg undre mig også, hvorfor allerede. Hvor langt har den kørt?

Skiftet skyldes tilbagekald fra Suzuki pga. problemer med levetiden.

Fra : Henry

Dato : 17-02-02 23:05

> Skiftet skyldes tilbagekald fra Suzuki pga. problemer med levetiden.
Ok, men hvorfor er _du_ så i gang med skifte den, burde det ikke være din
forhandler?

mvh
Henry
www.vfr.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 18-02-02 07:42

"Henry" <henry@nn.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, men hvorfor er _du_ så i gang med skifte den, burde det ikke være din
> forhandler?

Cyklen er oprindeligt hentet i tyskland, og personen der havde den før Per,
gav ikke den tyske saælger meget varsel (så som, hejk du, jeg er der om
4timer) hvorfor sælger kun nåede at drøne ind til den lokale zuki pusher og
få udleveret delene, så der selv kunne monteres..

Peder: Du spilder fandme ikke tiden hvar??

Nu ringer jeg til Motorhjørnet og ber dem få fingeren ud. om ikke andet må
de rive de sider ud af deres egen manual!!

-
Morten

Fra : Peder

Dato : 18-02-02 09:33

On Mon, 18 Feb 2002 07:42:18 +0100, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:

> [...]
Heh. Regnede med det spørgsmål.

> [...]
>4timer) hvorfor sælger kun nåede at drøne ind til den lokale zuki pusher og
>få udleveret delene, så der selv kunne monteres..

Og det svar.

>Peder: Du spilder fandme ikke tiden hvar??

Når jeg nu ikke kan køre, må jeg skrue. Det eneste, der bekymrer mig
lidt, er at jeg ved at læse om tilbagekaldelsen i andre fora har ladet
mig fortælle, at det mere er strammeren (fjederanordningen) end
skinnen, der er problemet..

>Nu ringer jeg til Motorhjørnet og ber dem få fingeren ud. om ikke andet må
>de rive de sider ud af deres egen manual!!

Ja kan du ikke gøre det