men skal jeg så tage hele "klumpen" af eller bare toppen ?
nu har jeg ikek prøvet det før men hvad med kølevand osv....de slanger skal
vel af.....og hvad når den skal samles igen....hvordan udlufter man systemet
?
bare lidt råd her vil gøre det meget nemmere når jeg prøver at hive "hele
klumpen"
af men der er måske ikke noget vand dernede ?.....jeg
prøver....det kan ikek andet end gå helt galt ......
Lasse
11-12 dage endnu
"Søren Lindholt" <lindholt@DETTEFJERNESperson.dk> wrote in message
news:01c1b86b$69b07cf0$b07610ac@pc4148...
>
> Lasse Lundberg <Lasse@lundberg-net.dk> wrote in article
> <a4qg0k$13tm$1@news.net.uni-c.dk>...
> > jeg prøver lige at åbne den....om ikek andet må jeg trille den ned til
> > forhand i papkasser...
> >
> > hvad med vandkølingen osv....pakninger er der noget jeg skal udstyre mig
> > med, med det samme ?
> >
> Hvor meget sprit har du hældt i? Jeg er sikker på det fik min DT til at
> smelte stemplet pga. for mager blandling, (på trods af en dyse på
størrelse
> med tunnelrøret under storebælt)
> Det lyder faktisk som du beskriver der man kalder at 4-takte, det kan vel
> også have flere årsager.
> Men hvorom alting er: af med toppen, og se på sagerne, det er simpelt nok.
> Ny pakning er nummer 1, og pas så på når du sætter cyl. på stemplet igen,
> MAN MÅ IKKE DREJE cylinderen når stempelringen er indenfor, så kan
> stempelringene nemlig dislokere.
>
> --
> Søren
> s@motortosse.dk
>
http://motortosse.dk
> "Because golf courses should be motocross tracks"
>