Geforce 256 STB 32 MB DDR vs. Geforce2 64 ~
Fra : Totter

Dato : 17-02-02 12:10

Hvis man skal vælge mellem disse 2 grafikkort, hvilken et af skal man så
vælge ? På forhånd mange tak.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-02-02 14:11

Totter wrote:

> Hvis man skal vælge mellem disse 2 grafikkort, hvilken et af skal man så
> vælge ? På forhånd mange tak.

Geforce2 kortet vil være nogle få (4-5 stykker nok) procent hurtigere og de 64 MB vil måske være en fordel i særlige tilfælde.

Mvh

Bruno

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-02-02 14:36

"Totter" <given@besked.com> skrev:
> Hvis man skal vælge mellem disse 2 grafikkort, hvilken et af
> skal man så vælge ?

Jeg vil mene de ca. er lige gode, i enkelte tilfælde er det ene
bedre end det andet osv.
Skulle jeg købe nyt grafikkort nu (har nu et GF256 32MB
DDR), ville jeg vælge dette:
<http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617924>

Venligst
Mikael

Fra : Michael Sørensen

Dato : 18-02-02 03:32

Jeg gør det kort.
SD-ram stinker........
Jeg ville hellere have et Geforce1 med DDR end et GeforceX med SD-ram.
Et Geforce2mx med SD ram giver en meget lavere framerate end et Geforce1 med
DDR.

Mvh. Michael

Fra : Óðin

Dato : 18-02-02 07:11

"Totter" <given@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man skal vælge mellem disse 2 grafikkort, hvilken et af skal man så
> vælge ? På forhånd mange tak.

Der ville jeg vælge at vælge et Geforce2 MX400.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 18-02-02 10:27