En stille ferie på Kreta?
Fra : Mogens Arberg

Dato : 17-02-02 11:27

Vi har flere gange været på Kreta, mest i sept. og er meget glade for denne
pragtfulde ø. Vi kommer der primært for at slappe af og nyde sol og strand,
samt den Græske atmosfære.

Vi har dog været lidt uheldige, idet vi på trods af vi har valgt at finde
hoteller i kategorien "rolige omgivelser" altid har måtte høre på en masse
støj fra omgivelserne. Brølende lastbiler der døgnet rundt ,kører til og fra
byggepladser, 20 børn der kl. 7.30 hver morgen skriger på livet løs i
svømmepølen. Vi har selvfølgelig ikke noget imod børn, men men når vi gerne
vil sove lidt længere på vores ferie, er vi måske ikke så tolerante når der
ligger 20 unger og skriger i pølen hele dagen fra kl. 7 - 8 om morgenen.

Vi er godt klar over det er et delikat emne, men hvis der er nogen der
kender et godt hotel i "rolige omgivelser" og som kan anbefale det, vil vi
da være meget taknemlige. Det skal helst være vest Kreta.

Med venlig hilsen

J & M

Fra : Zilly ink

Dato : 17-02-02 11:35

"Mogens Arberg" skrev i en meddelelse

> Vi er godt klar over det er et delikat emne, men hvis der er nogen der
> kender et godt hotel i "rolige omgivelser" og som kan anbefale det, vil vi
> da være meget taknemlige. Det skal helst være vest Kreta.

Hæh, hvis jeg nævnte stedet her, ville der ikke gå 1 år før end det var overrendt.

flem

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-02-02 15:44

Jeg kan anbefale FRIDA.
Det ligger ned ad en lille lukket vej lige vest for byen, bag en lille bakke
og bebyggelse. Helt roligt med udsigt over vandet.
Nærmere beskrivelse hvis du er interesseret (har været der 7 gange).

/Steen