Req: Faktura program -
Fra : pkc

Dato : 17-02-02 10:19

Jeg sidder pt og bruger lidt excel og sommetider word til at lave fakturaer
i.

Jeg mgl et godt simpelt - rimelig pris - program til fakturering. Hvilke
erfaringer har I ?

Jeg har faktisk kun ganske få forskellige produkter - så der er ikke brug
for et stort lagerkartotek.

Jeg har brug for at kunne fakturere i D.kr. og Euro

Per Krabbe, Vestergade 81, 5300 Kerteminde
www.boat4you.dk / pkc@boat4you.dk
icq 7731 1351

Fra : Nico de Jong

Dato : 17-02-02 10:36

pkc <pkc@boat4you.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6f757d$0$89078$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
fakturaer
> i.
>
> Jeg mgl et godt simpelt - rimelig pris - program til fakturering. Hvilke
Jeg er særdeles tilfreds med Herasoft, som koster 750 kr.
De bor i Roskilde

Nico

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-02-02 11:41

"pkc" <pkc@boat4you.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for et stort lagerkartotek.
>
> Jeg har brug for at kunne fakturere i D.kr. og Euro
>
> Per Krabbe, Vestergade 81, 5300 Kerteminde

Hvorfor ikke anvende faktureringsmodulet i et lille, let tilgængeligt
bogholderiprogram (finans/debitor/kreditor)?. Så har du samtidig fordelen af
muligheden for kontering i overensstemmelse med kravene fra T&S, samt et
samlet overblik over debitorer, udestående fordringer etc. Bogføring af
fakturaer kan ske automatisk ved udskrivning. Man kan selvfølgelig også slå
den funktion fra for senere manuel postering, hvis dette synes mere
"fordelagtigt".

Mvh
Karsten Jensen