fejl: Macintosh Code Fragment Manager
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 17-02-02 07:39

Hej alle.
(Håber at alle nordmænd og svenskere bærer over med at jeg skriver på
dansk)

Jeg har købt en negativscanner fra Kodak (RFS 3600); men den vil
ikke samarbejde.

Da jeg endelig fik den til at installere sin plugin hos den
medfølgende Photoshop 5.0 LE, kommer denne med en fejl, hver gang jeg
prøver at hente plugin'en fra Photoshop.

Fejlen er: "Could not complete the Import command because of a
problem with the Macintosh Code Fragment Manager."

Og det gør ingen forskel, om jeg benytter den vedlagte LE udgave
af Photoshop eller en fuld version 5.0.2

På papiret er systemkravet OS 8.5.1, 200 MHz PPC; men jeg får
samme fejl i:
1) System 7.5.5 UK (100 MHz PPC-opgraderingskort i en Quadra 950),
2) System 8.5.1 DK (200 MHz G3-opgraderingskort i en Powermac 6100)
3) og System 8.6 UK (200 MHz G3-opgraderingskort i en Powermac 6100),
Og jeg har fået at vide, at det virker på en G4 med system 9.1;
men sådan en har jeg ikke til rådighed ,-(

Har Kodak været dumme nok til at levere en forkert plugin med
eller hvad? I princippet skulle scanneren under Windows kunne køre med
en TWAIN driver, findes en sådan så også til Mac, og vil det mon virke
bedre?

Det skal lige siges, at scanneren er forbundet via SCSI, og at
Mac'en (FWB mounter) godt kan finde den på SCSI-kæden.

Hjælp modtages med stor glæde.

(PS: følg-op til dk.edb.mac, tak)
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50 -- sadyhr@yahoo.com

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 08:22

In article <1f7qmwk.gm5o2i69di00N@0xc3f99a18.arcnxr7.ras.tele.dk>,
sadyhr@yahoo.com (Sebastian Adorján Dyhr) wrote:

> Hjælp modtages med stor glæde.

Prøv at slå VM fra og se om det hjælper.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk