fastsat sin fodpanel, samt fejeliste på fl~
Fra : villyskov@my-deja.co~

Dato : 25-01-01 08:46

Hvis man har et flisegulv hvor der er ilagt el-gulvvarme. Vægen er af
gips, så søm duer ikke hertil. Hvordan får man så fastsat sin fodpanel
samt fejeliste?

På trægulvet slår jeg jo bare nogel små søm ned i gulvet. Men det kan
jeg ikke når det er fliser(og det kan jo væree jeg rammer gulvarmen).

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : per

Dato : 25-01-01 09:11

On Thu, 25 Jan 2001 07:46:19 GMT, villyskov@my-deja.com wrote:

>Hvis man har et flisegulv hvor der er ilagt el-gulvvarme. Vægen er af
>gips, så søm duer ikke hertil. Hvordan får man så fastsat sin fodpanel
>samt fejeliste?

Brug acryl fugemasse, som lim, og tø det resterne væk med en fugtig
klud.

--
Per

Fra : Calle

Dato : 25-01-01 19:02

Hej

Hvad med skruer ind i gipsvægen

--

Automatikmekaniker
Calle

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 25-01-01 19:10

<villyskov@my-deja.com> skrev i en meddelelse news:94olka$qsa$1@nnrp1.deja.com...
> [...]
>
> På trægulvet slår jeg jo bare nogel små søm ned i gulvet. Men det kan
> jeg ikke når det er fliser(og det kan jo væree jeg rammer gulvarmen).

Fodpanel eller fodliste kan skrues fast, gennem gipsplade og ind i den
underliggende lægte el. lign.

Til fejelisten ville jeg bruge hot-melt lim, og hæfte med 10-15 cm afstand.
Brug en limpistol med en lang rørformet spids. Det binder næsten øjeblikkeligt,
i modsætning til fugemasse.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : villyskov@my-deja.co~

Dato : 26-01-01 08:19

Ok, hvad så med de fuer der jo er når man lægger fliser. Skal jeg fylde
det op med fuemasse eller lim. Hvis jeg ikke fylder det op går det ikke
længe så er det fyldt med skit.

/villy

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Helle

Dato : 26-01-01 12:39

bare en ide: hvorfor ikke lægge fliser ½ kant op af væggen - det har vi
overalt i huset, vi har også klinker og gulvvarme. Dette ser meget pænt og
færdigt ud, og forhindrer grimme pletter på vægge / fodlister, når man
vasker gulv.

/Helle

Fra : villyskov@my-deja.co~

Dato : 26-01-01 13:46

Vores fliser er 30x30 cm. Jeg ved ikke om det bliver pænt med de små
stumper op ad væggen? Men det skal jeg have testet!

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/