Helt fra forstanden
Fra : Henrik Münster

Dato : 16-02-02 22:36

Sig mig: Er I da gået fuldstændig fra forstanden? Jeg er lige kommet
hjem fra arbejde, og der er 232 indlæg her i gruppen. I går var der også
masser af indlæg, da jeg kom hjem fra arbejde. Halvdelen var det rene
pjat, og den anden halvdel er slet skjulte personlige angreb mod mig.
Hvad har I gang i?
I øvrigt har jeg slet ikke tid til det her. Jeg har et arbejde
at passe. Ja, jeg har faktisk to. Og en familie. Og den er krævende. Da
jeg kom hjem i aften, havde de fået lus allesammen incl. mig. Så jeg
måtte ned at købe luseshampoo og så skulle vi afluses alle sammen. Jeg
har slet ikke tid til at læse alt det, I skriver. Og hovedpuderne ligge
i fryseren. Det er ét rod!
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-02-02 22:40

In article <1f7pxxr.191zzjpl842siN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> [...]
> masser af indlæg, da jeg kom hjem fra arbejde. Halvdelen var det rene
> pjat, og den anden halvdel er slet skjulte personlige angreb mod mig.

Vi prøver bare at stresse dig lidt, Herr Doktor.

> [...]
> måtte ned at købe luseshampoo og så skulle vi afluses alle sammen. Jeg
> har slet ikke tid til at læse alt det, I skriver. Og hovedpuderne ligge

Du kan nok skippe det meste af tråden "Lidt rådgivning". Det meste er
Unix-snak, da jeg roder med noget serverhalløj.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-02-02 22:55

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> måtte ned at købe luseshampoo og så skulle vi afluses alle sammen. Jeg
> har slet ikke tid til at læse alt det, I skriver. Og hovedpuderne ligge
> i fryseren. Det er ét rod!

Hvis man ikke kan lide giftigt lusemiddel kan man koebe nogen
fortrinlige taettekamme paa apoteket vistnok som vha almindelig
shampoo giver fortrinlige resultater. Alternativt skaegtrimmeren paa
hovedbunden.

Kunne I ikke faa resten af sengen ned i fryseren? Saa ville I ogsaa
vaere sluppet for sengemiderne.

Taettekammene fangede 38 lus paa knaegten for et par maaneder siden.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-02-02 23:57

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Hvis man ikke kan lide giftigt lusemiddel kan man koebe nogen
> fortrinlige taettekamme paa apoteket vistnok som vha almindelig
> shampoo giver fortrinlige resultater.

Vi har skam en tættekam, men man skal vist være meget omhyggelig og
bruge lang tid, hvis den skal være effektiv. Vi bruger den mere til at
påvise lus. Så stort er problemet heller ikke. Det er kun anden gang, vi
får lusekur her i familien.

> Alternativt skaegtrimmeren paa hovedbunden.

Min kone ville meget gerne bruge den på os andre, men hun var ikke selv
vild med den. Det der Sinead O'Connor-look er ikke lige hende.

> Kunne I ikke faa resten af sengen ned i fryseren? Saa ville I ogsaa
> vaere sluppet for sengemiderne.

Nok er vi i Vestjylland, men så stor er vores kummefryser heller ikke.

> Taettekammene fangede 38 lus paa knaegten for et par maaneder siden.

Så skal vi ikke brokke os. Vi har fundet fire og nogle æg.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : n

Dato : 18-02-02 05:17

> Taettekammene fangede 38 lus paa knaegten for et par maaneder siden.

Findes der ogsaa en taetterive til dine lus paa gangen Thorbjoern?

/n

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-02-02 08:02

"n" <n@n.com> writes:

> Findes der ogsaa en taetterive til dine lus paa gangen Thorbjoern?

Navn og rank?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-02-02 01:39

Hej Henrik

Henrik Münster wrote:

> [...]
> masser af indlæg, da jeg kom hjem fra arbejde. Halvdelen var det rene
> pjat, og den anden halvdel er slet skjulte personlige angreb mod mig.

Tja, det ku' jeg også godt lide at vide, men det er nok det, vi i nogle
andre af de grupper, jeg er med i, kalder for "newsspam", - hvor det gælder
om at køre en tråd så langt ud i intetheden ad så mange snørklede stier som
muligt for at få det hele til at fylde så meget som muligt.

> [...]
> måtte ned at købe luseshampoo og så skulle vi afluses alle sammen. Jeg
> har slet ikke tid til at læse alt det, I skriver. Og hovedpuderne ligge

Det lyder ikke spor rart. Jeg prøvede det engang med hønselopper, da vi
skulle rense vores hønseri derhjemme på gården. - Det kribler og krabler,
og man føler hele tiden, at det bliver ved og ved, selvom man udmærket er
klar over, at hønselopper ikke kan leve på mennesker i mere end nogle få
minutter.

Men sagt lidt humoristisk... - Kunne du ikke bruge noget af det
aflusningsmiddel på et par af de her intetsigende mega-tråde -)), - så slap
du - og vi andre - for at pløje os igennem dem, for at vi kan finde de få
'guldkorn', der ikke er der...

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Text Processor in The World
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 02:54

> [...]
> klar over, at hønselopper ikke kan leve på mennesker i mere end nogle få

Jeg frygter, at vi ikke er så heldige. Det er vist rigtige menneskelus.
Det er lidt fjollet, for der har jo lige være lusedag d. 31/1. Alle børn
blev, eller burde være blevet, kontrolleret og renset for lus den dag.
Så skulle lusene være udryddet. Vi har mistanke om, at en bestemt
legekammerat ikke gennemgik det ritual.
Heldigvis har lus den fordel frem for lopper, at de ikke lever
ret længe uden at være på et menneske. Efter to dage er lus og æg døde,
hvis jeg husker ret. Så man skal bare lade huer og lignende hvile
weekenden over.

> [...]
> aflusningsmiddel på et par af de her intetsigende mega-tråde -)), - så
> slap du - og vi andre - for at pløje os igennem dem, for at vi kan finde

Gad vide, om man kan sætte en tættekam på news-serveren? Det må da kunne
fjerne det værste.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-02-02 14:28

In article <1f7q9z4.lepetl1bmryhjN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Gad vide, om man kan sætte en tættekam på news-serveren? Det må da kunne
> fjerne det værste.

1) Find en stiv stål børste (forfindes i cykelværkstedet)
2) Åben luna
3) Gnid grundigt på bundkortets printbaner med børsten i 8 minutter

færdig...

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 19:18

> 1) Find en stiv stål børste (forfindes i cykelværkstedet)
> 2) Åben luna
> 3) Gnid grundigt på bundkortets printbaner med børsten i 8 minutter
>
> færdig...

Det virker sør'me! Alt det vrøvl der findes på Internettet, er væk
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-02-02 19:31

In article <1f7rjsn.oji3s516mdfpeN%muenster@esenet.dk>,

> Det virker sør'me! Alt det vrøvl der findes på Internettet, er væk

operationen skal muligvis fortages med jævne mellemrum

[læs: hver gang du sætter dig ved en ny "putter", husk dog at erstatte
"Luna" med kælenavnet på putteer'en]

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH