Dark Dungeons
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-02 21:17

En lille ting da jeg sad og læste om Evolution og kristendom. For nogle er
den måske sjov og for andre måske...tjaaa....whatever.

Der har jo været tilfælde i USA...........

http://www.chick.com/reading/tracts/0046/0046_01.asp

Helst ikke nogen flame war

Christian

Fra : Dennis Ballin

Dato : 16-02-02 22:07

Første gang jeg så en tegneserie fra den site troede jeg, at de tog pis på
de fundamentalistiske kristne, jeg blev desværre klogere.

-Dennis.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-02 01:31

Ja, i denne tegneserie "modbeviser" Mr. Chick let og elegant - og med nogle
af
de meste latterlige argumenter, jeg nogensinde har hørt - enhver spekulation
om evolutionen, men også om andre ting.....pretty neat...uhh

Fra : Mayor_Tom

Dato : 19-02-02 10:27

> [...]
> Første gang jeg så en tegneserie fra den site troede jeg, at de tog pis på
> de fundamentalistiske kristne, jeg blev desværre klogere.

www.herregud.com er et herre sejt site, som tager tykt pis på de
fundamentalistiske kristne. Desværre er det på norsk, men hva, det går
lige....

lige for tiden har de f.eks. en anmeldelse af Ringenes Herre, den nyeste
film inden for Harry Potter genren, skrevet af en ny forfatter ved navn
J.R.R. Tolkin....

/Morten Nørgaard, TRoA

Fra : damn

Dato : 17-02-02 15:08

Grineren!!! Lidt ligesom de tabere der skød sig selv fordi efter at have
hørt Judas Priest og så var det vist endda fordi de havde hørt den baglæns!!
Folk der er så langt ude gør sku kun os andre en tjeneste ved at skyde sig
selv - så er vi da i det mindste de tåbere fattigere her på planeten.