lappe på betontrappe
Fra : kds

Dato : 16-02-02 18:51

Hej
jeg har en ellers fin beton trappe, der er ved at krakkelere et par steder.
Det yderste lag puds er faldet af nogle centimeter et par steder på kanten
til et par trin. Hvordan lapper jeg bedst dette ?

Lars HS

Fra : Michael Jensen

Dato : 18-02-02 19:21

"kds" <ano@nym.dk> wrote in message

> [...]
> Det yderste lag puds er faldet af nogle centimeter et par steder på kanten
> til et par trin. Hvordan lapper jeg bedst dette ?

bland 1del cement med 3 dele grus og puds med det.
du kan evt bruge fliseklæb til at svumme hullerne med først(sikrer at pudsen
sidder bedre fast).

mvh Michael