ugedage i outlook kalender ??
Fra : Dr. Ralph

Dato : 25-01-01 06:28

Jeg bruger outlook 2000 til både mail og kalender.

En ting, der irriterer mig er, at jeg i kalenderen ikke kan fåoutlook
til at vise navnet på dagen i dag - men kun datoen.
Selfølgelig kan man ude i månedsviseren se, hvad dag, der er markeret
- men det ville være rart, hvis der stod torsdag den 25. januar
istedet for blot 25. januar.

Jeg har kigget i hjælpefunktionerne, men uden held - kan nogle
fortælle mig, om det er muligt ??

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Erik Svensen

Dato : 25-01-01 10:06

Hej,

Du kan via kontrolpanelet og regionale indstillinger ændre datoformatet for
den lange dato

fra d. mmmm åååå til dddd d. mmmm åååå

Vær dog opmærksom på at dette godt kan påvirke hvordan datoer vises i nogle
af dine andre programmer.

mvh
Erik Svensen