Rejseforsikring
Fra : Pgr

Dato : 16-02-02 16:31

Hej!

Er der mon nogen, der har erfaring med Northern Primary rejse- og
afbestillingsforsikring?

Jeg fandt dem igennem www.forsikringsagenten.dk, og her er det oplyst, at
der er feriegaranti - altså at man kan få en erstatningsrejse. Dette kan jeg
ikke finde noget om i deres betingelser.

Jeg har forsøgt at ringe til dem, de opgiver to telefonnumre på deres
hjemmeside, men der er ingen svar. Deres link til "kontakt" virker ikke.

Så alt i alt synes jeg lige nu, at firmaet ikke virker særlig professionelt,
når der på en hjemmeside bliver opgivet en ting om dem, og på deres egen
hjemmeside, står der intet om dette. Det kunne virke som om, det er for at
lokke kunder til.
Det skal dog lige siges, at Northern Primary er ca. 1000 kr. billigere end
f.eks. Gouda med tilsvarende dækning.

Jeg hører gerne om jeres erfaringer!

Mvh.
Karina

Fra : leif

Dato : 16-02-02 22:16

Hej..

Tjek dit eget forsikrings selskab, de kan sikkert gøre det både billigere og
bedre, hvis du tegner en rejse forsikring som tillæg til f.eks. familie
forsikringen. Og så gælder den hele året uanset hvor mange gange du
rejser..

mvh.

Leif Siripot

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 17-02-02 12:30

"leif" <siripot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedre, hvis du tegner en rejse forsikring som tillæg til f.eks. familie
> forsikringen. Og så gælder den hele året uanset hvor mange gange du

Næppe.. Vi rejser meget, men da det er uden for Europa har vi endnu ikke
mødt et forsikringsselskab der kan gøre det billigere end de deciderede
rejseforsikringsselskaber. Her er Gouda typisk billigst, men med den højeste
dækning er forskellene minimale.

Mange familieforsikringer tilbyder kun billige forsikringer ved
Europarejser. Har du hørt andet, vil jeg gerne høre et priseksempel.

Med venlig hilsen

Kennet

Fra : Pgr

Dato : 17-02-02 12:42

> [...]
> bedre, hvis du tegner en rejse forsikring som tillæg til f.eks. familie
> forsikringen. Og så gælder den hele året uanset hvor mange gange du

Jeg har tjekket hos mit forsikringsselskab. De tilbyder kun dækning ved
rejser indenfor Europa. Da turen går til Vietnam og Thailand, er dette jo
ikke helt nok! Men de dækker dog ansvar/retshjælp og baggagebortkomst, som
man hos mange af rejseforsikringsselskaberne ikke kan vælge fra. Det er
tåbeligt, at man så er dobbeltforsikret i disse tilfælde. Så vil man jo
hellere f.eks. været dækket ved rejseafbrydelse.

Mvh.
Karina

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 17-02-02 19:26

> [...]
> tåbeligt, at man så er dobbeltforsikret i disse tilfælde. Så vil man jo
> hellere f.eks. været dækket ved rejseafbrydelse.

Ved Gouda kan man vælge det fra og spare 10 eller 15%

Mvh

Kennet

Fra : Northern Primary

Dato : 17-02-02 19:03

Hej Karina

Northern Primary har ikke feriegaranti i vores produkter ! det er en forkert
oplysning såfremt forsikringsagenten.dk angiver dette som være en del af
vores produkt, og det må stå for forsikringsagentens.dk egen regning, jeg
gør opmærksom på at forsikringsagenten er et selvstændig firma.

Vi har ikke været bekendt med at der hos www.forsikringsagenten.dk står at
vi har erstatningsrejse og vil derfor tage kontakt til dem mandag for at
undersøge deres oplysning.

Vi er meget kede af hvis du ikke syntes vores website er professionelt da
det er vores mål at være de bedste og seriøse i skandinavien det mål når vi
kun hvis vi har tilfredse kunder, har du forslag på hvordan vi kan gøre
vores service/website endnu bedre er du meget velkommen til at rette
henvendelse til os. mail@northern-primary.dk

Northern Primary
www.northern-primary.dk