Andet multimedie
bentjuul 3670
Baggrundsbilled
Fra : Majbritt Andersen

Dato : 16-02-02 16:41

Hej!
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg er kommet til. Jeg vil nemlig
gerne prøve at lave mit eget baggrundsbilled til en hjemmeside, men jeg ved
ikke helt hvilket program jeg skal bruge. Så kan nogle hjælpe mig vil det
være fedt.

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 16-02-02 17:23

Du kan benytte hvilket som helst Billed-/grafikprogram.
vh
hc

HC

Fra : Niels Svendsen

Dato : 16-02-02 22:37

Det kommer helt an på, hvilken form for billed. Hvis det er en
tegning/grafik bør du helst bruge et vektorprogram, hvorimod et godt
billedbehandlingsprogram er bedst til fotos. Især skal du tænke/prøve dig
frem med, hvor meget du kan komprimere dit billed kvalitet/Kb.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 19-02-02 01:22

On Sat, 16 Feb 2002 16:41:18 +0100, "Majbritt Andersen"
<maj.kim@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>ikke helt hvilket program jeg skal bruge. Så kan nogle hjælpe mig vil det

Hej
Paint Shop Pro vil i de fleste tilfælde kunne dække dine behov

Hilsen
Karsten

Fra : Gudrun

Dato : 24-02-02 00:24

Hejsa Majbritt...

Det er lidt svært at gennemskue hvad det præcist er du vil lave...
Vil du lave et billede, altså et foto, som baggrund, eller vil du lave et
stykke grafik som skal bruges som baggrund?

Prøv at spørge mere præcist, så er der sikkert en herinde som har et svar
til dig.

Mange hilsner Gudrun