netcafe i Peru (Digital kamera problem)
Fra : Henrik Gemal

Dato : 16-02-02 16:14

Er der internet cafe'er i Peru?

Jeg har et digital kamera hvor der kun kan være omkring 100 billeder på. Jeg bliver således nødt til at kunne enten brænde billederne på en CD-ROM eller uploade dem til et website.

Forresten hvad med opladning af batteri. Hvilken strøm har de og hvilke stik?

Fra : Flemming

Dato : 17-02-02 01:33

"Henrik Gemal" <no@spam.com> wrote in message

> Forresten hvad med opladning af batteri. Hvilken strøm har de og hvilke
stik?

Se om strøm og stik på: http://www.fele.com/empd/tech/fe-wvr-P.html

De fleste strømforsyninger og barbermaskiner kører på både 110 og 220 volt,
så måske er det slet ikke et problem. Du skal i hvertfald have et rejsesæt,
der kan konvertere selve stikket...

/Flemming

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 17-02-02 05:04

On 16 Feb 2002 15:13:59 GMT, Henrik Gemal <no@spam.com> wrote:

>Er der internet cafe'er i Peru?

Hvis det må være mig tilladt at være lidt spydig - du ved ikke meget
om det land du skal rejse til, hva?
Nå, malurt til side. Prøv her:
http://www.lonelyplanet.com/destinations/south_america/peru/
Eller køb bogen....

Lars

Fra : Nik

Dato : 18-02-02 22:11

Spørgsmålet er, om det ikke bedre kan svare sig, at købe et ekstra (stort)
flash kort til kamaraet. Der er godt nok netcafeér i Peru, meeen det er
ikke fordi de sviner de dyre hurtige linier.
Forvent at kunne sende mails, ikke uploade større datamængder.
Og forvent at tage mange billeder!

/nik