Hvordan justerer jeg ringetonen på min Beo~
Fra : Jan

Dato : 16-02-02 15:44

Hej

Jeg har en Beocom vægtelefon - ikke nogen fancy trådløs eller noget men en
ganske almindelig enkel en med knapper i røret.
Problemet med den er, at vores manual er væk og den ringer MEGET højt når
den ringer - hvordan justerer jeg det ???

Mvh

Jan

Fra : Lars

Dato : 16-02-02 16:30

"Jan" skrev:

> den ringer - hvordan justerer jeg det ???

Enter # x #
Hvor x er et nummer 0-9

Men du kan hente manualen via www.bang-olufsen.com

Gå ind på international, vælg download, userguides, telefoner.
Din telefon hedder Beocom 1401

- Lars

Fra : monebone

Dato : 07-08-02 08:24

"Lars" skrev d. 16-02-02 16:30 dette indlæg :

> [...]
>
> Men du kan hente manualen via www.bang-olufsen.com
>
> Gå ind på international, vælg download, userguides, telefoner.

Jeg har samme problem som Jan. Men min 1401 er fra 95 hvilket vil sige
at der ikke er nogen enter-knap! Hvad så?

http://www.kandu.dk/