Re reminder.... Depeche Mode iaften på TV2~
Fra : zcully

Dato : 16-02-02 15:41

Ja jeg ved godt den var her igår (reminder af Soulfood) , men jeg missede
den desværre ;-(

Men men men til mig og andre der missede bliver Depeche Mode Live genudsendt
iaften på TV2 Sverige kl. 0:20.
Og den skulle efter sigende blive genudsendt igen i næste uge.

Eller tak til Soulfood for Reminderen, selvom jeg så den for sent.

/Zcully

Fra : JR

Dato : 18-02-02 15:12

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Og den skulle efter sigende blive genudsendt igen i næste uge.
>
> Eller tak til Soulfood for Reminderen, selvom jeg så den for sent.

En okay koncert men lidt kort, der var kun ca. 6 numre (men de var lange...)

Jeg kan oplyse at den fylder 398 MB ukomprimeret ...

JR