Entourage stopper
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 16-02-02 15:36

Jeg oplever det med Entourage X, når jeg skriver en mail og trykker "Post
Now" eller "Post Later", så sender den ikke noget, og stopper uventet.
Når jeg åbner igen kan den heldigvis recover den tabte mail - den bliver så
gemt i Drafts. Og prøver jeg Post Now eller Later gør den det samme igen.

Er der nogen der ved hvorfor?

For at sende skal jeg hive den fra Drafts over i Outbox og så trykke på
knappen "Send & Receive".
Jeg kan med andre ord ikke skrive mere end een mail under hver
programsession. Har lige fundet ud af, at jeg godt kan gemme det som Draft,
men jeg kan altså ikke trykke på Post_Now eller Post_Later.