sadelmager søges
Fra : Hald

Dato : 16-02-02 13:03

Hej

For nogen tid side hørte jeg om en jysk sadelmager, der kunne lave lækre
motorcykel-sæder med bedre polstring end den originale.
Desværre har jeg glemt navnet. Så hvis nogen kan huske den pågældende
sadelmager, så vil jeg blive glad.

Mvh Peter Hald, XVS 1100

Fra : Lilli og John

Dato : 16-02-02 15:48

Hej med dig.
Han hedder Gunner Thomsen og bor i Skovsgaard ved Brovst . Tlf 9823 3594.
Hjemmeside www.gtsadler.dk,
og han er knaldhamrende dygtig.
Hilsen John, Suzuki 850 (med sæde som Gunner har lavet)

Fra : james

Dato : 16-02-02 21:55

Kirsten har ikke kørt på den endnu.....men hendes julegave var en "ny" sæde
fra Gunnar. Arbejdsmæssig ser kvaliteten meget godt ud, og prøvesidning lover
godt.....

-james

Fra : Richard Pade

Dato : 17-02-02 22:05

Hvis ikke det SKAL være i Jylland, så prøv Malene Hansen i
Ølstykke/Ballerup, tlf 22 38 04 62. Hun ombetrækker selv - gør rigtig pænt
og til en fornuftig pris - og har samarbejde med en, der skærer skum efter
kundens ønske.

MVFh
Richard

Fra : Steen Gruby

Dato : 19-02-02 00:41

On Sun, 17 Feb 2002 22:05:15 +0100, Richard Pade
<richard.pade@mail.dk> wrote:

Hej.

> [...]
>og til en fornuftig pris - og har samarbejde med en, der skærer skum efter

Jeg fik lavet sædet til min Paso samme sted.
Flot arbejde - Kan anbefales!
Og sædet til min Super FOX gik af sted i dag.
Nyt skumgummi og nyt betræk.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500