Lakering af potter
Fra : Brian Luckow

Dato : 16-02-02 11:13

Mine carbon-potter er ikke længere så blanke, så jeg tænker på at give dem
noget klarlak (prof. autolak altså). Men kan det holde pga. varmen potterne
udvikler? Og hvis det kan det, så har jeg også en anden idé. At give dem en
tur med airbrushen og lidt acrylfarve inden autoklarlakken. Men kan
acrylfarven så også tåle varmen?

Mvh., Brian Luckow

Fra : Carsten JvT

Dato : 18-02-02 18:22

Nu er det ikke fordi jeg har forstand på det, men melder specifikationerne
på de forskellige produkter ikke om "arbejdstemperaturer"??

Carsten JvT

Fra : Brian Luckow

Dato : 19-02-02 10:58

Ikke på acrylfarven, men sikkert den klare autolak. Tænkte måske bare der
var nogle - ihvertfald med autolak - der havde nogle egne erfaringer.
--

Mvh., Brian Luckow