Ny kobling og kædekit
Fra : Brian Luckow

Dato : 16-02-02 11:08

Hej!

Nu kan jeg ikke trække den længere, nu skal min kobling skiftes.

Jeg tror jeg bestiller den fra Stein Dinse i tyskland.
Men hvilken skal jeg vælge, de har fire forskellige til min model (det er en
Monster 900 med tørkobling):

adige:
400 183 096 Trockenkupplungs-Set

Surflex:
400 128 120 Sintermetall Trockenkupplung
400 128 121 Kupplung extra verstärkt
400 128 127 Carbon-Kevlar Kupplungs-Kit extra verstärkt

Jeg kender ikke selv de mærker. Hvad er der af fordele og ulemper med en af
sintermetal vs. carbon/kevlar?

Jeg skal også have gearet den om, så jeg skifter hele kædekittet. Hvad er
det smarteste at gøre, købe en med både clip og nitteled - altså så selv
montere kæden med clipsen, køre ned til forhandleren og få ham til at nitte
den, eller er der en anden go' mulighed?

Mvh., Brian Luckow