Erfaringer med TV-In/Out på Asus AGP-V7700~
Fra : Thomas Demant

Dato : 16-02-02 10:40

Jeg havde tænkt mig at få fat i et Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe, med
TV-In/Out, men er der nogen, der har erfaringer med TV-In/Udgangen på
kortet?
-Hvilken opløsning køre ind og/eller udgangen med, som max.?
-Følger der software med, til at optage fra TV indgangen, med kortet?

--
Thomas

Fra : Thomas Demant

Dato : 16-02-02 10:50

> [...]
> -Hvilken opløsning køre ind og/eller udgangen med, som max.?
> -Følger der software med, til at optage fra TV indgangen, med kortet?

Det er forresten Windows XP, jeg bruger.

--
Thomas

Fra : MicJen

Dato : 18-02-02 22:04

Hej!

Kig på asus hjemmesiden. Der burde stå nogle specs over deres produkter....
Søg også på google efter artikler....det er og bliver en guldgrube.

Mvh
Michael