karburator til PGO dr. big
Fra : nox

Dato : 16-02-02 10:30

hej!!
Hvilken karburator skal man bruge? og hvor stor skal den være??

hilsen nox.

http://www.kandu.dk/

Fra : Henry

Dato : 16-02-02 10:35

> hej!!
> Hvilken karburator skal man bruge? og hvor stor skal den være??
>
> hilsen nox.

Hej Nox

Jeg tror det er bedre hvis du prøver over i news:dk.fritid.knallert istedet
for her under motorcykler, så bliver de svar du får sikkert også noget
pænere, nogle folk her har tendens til at blive fornærmet over at der
stilles knallert spørgsmål her.

Vi ses når du får din MC en dag

mvh
Henry

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-02-02 13:21

"Henry" <Fake@mail.com> skrev i en meddelelse

> Vi ses når du får din MC en dag

How how.. Så vidt jeg ved kræver det ikke en MC for at være her, bare de
rette spørgsmål?

> mvh
> Henry

Thomas

Fra : Henry

Dato : 16-02-02 13:53

> How how.. Så vidt jeg ved kræver det ikke en MC for at være her, bare de
> rette spørgsmål?

Har jeg da skrevet det? Prøv lige igen.

mvh
Henry

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-02-02 17:57

> Har jeg da skrevet det? Prøv lige igen.

Ser det som en hentydning til at han kan prøve heriinde igen når han har
fået en MC.
Det kan godt være jeg misforstår, men sådan vælger jeg at tolke det.

> mvh
> Henry

/Thomas

Fra : Pein

Dato : 16-02-02 19:57

Jeg kan ikke se hvor det er Henry skulle være gået galt i byen, og da slet
ikke når der er en smiley på.

/Pein
Suzuki FZ50

Ups - og en TransAlp og en DT-R.

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-02-02 10:00

"nox" <nox.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hej!!
> Hvilken karburator skal man bruge? og hvor stor skal den være??

Alt under 40mm er for tøsedrenge.

Rittig

Fra : Henry

Dato : 17-02-02 17:34

> Alt under 40mm er for tøsedrenge.

hmm, i længde eller diameter??

mvh
Henry

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-02-02 21:24

> hmm, i længde eller diameter??

Arhj, nu må du lige tage dig sammen!

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-02-02 17:30

Claus Rittig fra det ydre rum sagde engang følgende:

> Alt under 40mm er for tøsedrenge.

Vrøvl, 33mm er nok, der skal bare være mindst fire af dem!

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Henry

Dato : 18-02-02 17:44

> Vrøvl, 33mm er nok, der skal bare være mindst fire af dem!

Tja, fruen mener at en på 20cm er nok, men der er jo nok delte meninger om
det

mvh
Henry

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-02-02 22:14

Henry fra det ydre rum sagde engang følgende:

> Tja, fruen mener at en på 20cm er nok, men der er jo nok delte meninger om
> det

Æhh, kan din kone overhovedet sidde på en barstol?
*fniiiis*