Asus live problemer
Fra : Bent

Dato : 16-02-02 09:58

Jeg kan ikke få mit AsusV7700 kort til at capture længere. Det er et stykke
tid siden jeg har brugt det og da på Win Me. Nu skiftet til XP Pro. Melder
at der "failure to connect to capture driver occurs" eller noget lignende.
Jeg har prøvet at installere den sidste nye Asus live fra asus og XP-drivere
og nVidia-drivere. Men lykkes vil det ej!

Kan I hjælpe med et lille råd?

Hilsen

Bent

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-02-02 12:53

"Bent" <blts@mail1.stofanet.dk> skrev
> [...]
> Jeg har prøvet at installere den sidste nye Asus live fra asus og
XP-drivere
> og nVidia-drivere. Men lykkes vil det ej!

Drop AsusLive og brug i stedet ASUS Digital VCR.
ASUS har stoppet udviklingen på ASUSLive programmet for længst, og det
har alle dage været noget bras

mvh
Peter

Fra : Bent

Dato : 16-02-02 14:22

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> Drop AsusLive og brug i stedet ASUS Digital VCR.
> ASUS har stoppet udviklingen på ASUSLive programmet for længst, og det
> [...]
Ja det vil jeg så prøve, men jeg synes at det tidligere har virket
tilfredstillende og jeg har kunnet capture i højeste opløsning og uden tab
af frames.
Mvh.

Bent

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-02-02 14:55

> [...]

> Ja det vil jeg så prøve, men jeg synes at det tidligere har virket
> tilfredstillende og jeg har kunnet capture i højeste opløsning og uden

Det var i Windows ME, ikke? Jeg mener ikke at AsusLive er WinXP
kompatibelt.

mvh
Peter

Fra : DWM

Dato : 16-02-02 15:22

"Bent" <blts@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det vil jeg så prøve, men jeg synes at det tidligere har virket
> tilfredstillende og jeg har kunnet capture i højeste opløsning og uden tab
> af frames.

Samme her og det har faktisk virket bedre end VCR (som er noget møj, IMO)
Det var så i Win98 og det kunne man jo køre i dual boot med XP.

/Kenneth Iversen

Fra : Bent

Dato : 16-02-02 16:27

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> "Bent" <blts@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Samme her og det har faktisk virket bedre end VCR (som er noget møj, IMO)
> Det var så i Win98 og det kunne man jo køre i dual boot med XP.

Nu har jeg så prøvet at downloade den sidste asdvcr21 driver, hvor der så
kommer en fejlmeddelelse om fil-fejl. Har så prøvet med en zip-fil af samme
og den melder også om fejl under udpakningen. Er der nogen der kører med
Asus V7700 under Xp, hvor det bare kører?

Mvh.

Bent