word-doc. til hjemmeside
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 16-02-02 00:42

Hej !

Jeg har en støre samling dokumenter (ca. 300) som hænger sammen på kryds og
tværs med links - kan man omdanne sådan en hob til en hjemmeside ? - jeg ved
godt at man kan gemme enkelte dokumenter i web-format ..

På forhånd tak

Thomas

Fra : pre

Dato : 16-02-02 12:36

Prøv at tænke som en computer!
Hvis hjemmesiden kan rumme teksterne (som fylder mindre i HTML), og de
pågældende hyperlinks er til relative adresser, og de forskellige mapper
som er indblandet, er til stede på hjemmesiden - så burde der ikke være
problemer. Og dog: Alle links til *.doc skal sandsynligvis ændres.

Det må være en smal sag at teste med nogle få filer.

Selv ville jeg nok (afhængigt af det aktuelle formål) vælge at samle doc´ene
til ét, og så indsætte smartere links, f. eks. GotoButton, måske endda
udnytte frame systemet så et register kunne rulle uafhængigt af de øvrige
tekster.

Men sådan kan man jo blive ved.
pre