sommerfest
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-02-02 00:52

Denne fredag aften forekommer mig at slå rekorder i kækhed og trafik
på db.edb.mac. Eller sagt på en anden måde: Hvornår skal vi allesammen
mødes og nyde vejret og drikke pils og fortælle løgnehistorier (og den
slags)?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Peter Kiil

Dato : 16-02-02 01:02

in article m3lmdugv7a.fsf@mymlan.netcetera.dk, Janus Sandsgaard at
janus@janus.dk wrote on 16/02/02 0:51:

> [...]
> på db.edb.mac. Eller sagt på en anden måde: Hvornår skal vi allesammen
> mødes og nyde vejret og drikke pils og fortælle løgnehistorier (og den

Ja man drister sig væk fra skærmen i 1 time, og vender tilbage til 28 nye
indlæg - om alt andet end mac'er Lad os da mødes.

--
/peter

"Where's my burrito?"
Homer Simpson.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-02-02 01:05

Peter Kiil <spam@kiil.net> writes:

> Ja man drister sig væk fra skærmen i 1 time, og vender tilbage til 28 nye
> indlæg - om alt andet end mac'er Lad os da mødes.

Hvor i Aarhus skal det vaere?

Det er nok lidt for koldt til udendoers servering, men Bryggeriet er
et udmaerket - omend lidt dyrt - sted.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Peter Kiil

Dato : 16-02-02 01:08

in article kkofiq70lj.fsf@mimer.null.dk, Thorbjørn Ravn Andersen at
ravn@mac.com wrote on 16/02/02 1:05:

> Hvor i Aarhus skal det vaere?
>
> Det er nok lidt for koldt til udendoers servering, men Bryggeriet er
> et udmaerket - omend lidt dyrt - sted.

Ja jeg er mest tændt på at kunne være lidt udendørs. Og sommerkonceptet
holder ikke helt endnu Men lad os da se om ikke vi kunne finde ud af
noget på tværs af bæltet.....

--
/peter

"Where's my burrito?"
Homer Simpson.

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-02-02 02:17

In article <B893615C.7458%spam@kiil.net>, Peter Kiil <spam@kiil.net>
wrote:

> Men lad os da se om ikke vi kunne finde ud af
> noget på tværs af bæltet.....

Gris.

Fra : Peter Kiil

Dato : 16-02-02 02:29

in article newsspam3-8220D5.02163916022002@dtext.news.tele.dk, Martin Edlich
at newsspam3@mail.edlich.dk wrote on 16/02/02 2:16:

> Gris.

Ja tak det kunne være dejligt.

--
/peter

"Where's my burrito?"
Homer Simpson.

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-02-02 03:13

In article <B893745B.7474%spam@kiil.net>, Peter Kiil <spam@kiil.net>
wrote:

> Ja tak det kunne være dejligt.

Det kunne det nemlig. Det tager bare så lang tid på den autoriserede
måde. Måske Dr. Muenster kunne tage noget udstyr med, der kan speede
processen op?

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 01:54

> Det kunne det nemlig. Det tager bare så lang tid på den autoriserede
> måde. Måske Dr. Muenster kunne tage noget udstyr med, der kan speede
> processen op?

Mikrobølgeovn?
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 02:08

In article <1f7q7rs.1rj9xbiz9juwqN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Mikrobølgeovn?

Bare noget der kan smide en masse stråler ud (brusere og lignende tæller
ikke med).

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 02:54

> Bare noget der kan smide en masse stråler ud (brusere og lignende tæller
> ikke med).

Vi har lige fået en MR-scanner med et lille magnetfelt på 1,5 Tesla. Jeg
kan garantere, at den kan sende nogle radiobølger ud.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 02:59

In article <1f7qa6x.n9iyyeouow5eN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Vi har lige fået en MR-scanner med et lille magnetfelt på 1,5 Tesla. Jeg
> kan garantere, at den kan sende nogle radiobølger ud.

Det må kunne gøre det. Det virker også som en tilpas nørdet måde at
tilberede en pattegris på.

Fra : Peter Kiil

Dato : 17-02-02 03:14

in article newsspam3-2FE87D.02583017022002@dtext.news.tele.dk, Martin Edlich
at newsspam3@mail.edlich.dk wrote on 17/02/02 2:58:

> Det må kunne gøre det. Det virker også som en tilpas nørdet måde at
> tilberede en pattegris på.

Jamen så er det en aftale. Dr. Monster medbringer nørdegrillen til
sommerfesten. Så tager jeg kartoffelsalat med. Grise bliver der nok af.

--
/peter

"Where's my burrito?"
Homer Simpson.

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 03:17

> [...]

> Jamen så er det en aftale. Dr. Monster medbringer nørdegrillen til
> sommerfesten. Så tager jeg kartoffelsalat med. Grise bliver der nok af.

Medbringer?(!) Har du set en MR-scanner? Den tager man ikke lige med i
rygsækken. Hvis den skal bruges, så skal festen nok holdes på
centralsygehuset i Esbjerg. Men det er jo heller ikke det værste sted.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 03:49

In article <1f7qbpl.231gou1fzb4yoN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Medbringer?(!) Har du set en MR-scanner? Den tager man ikke lige med i
> rygsækken.

Hvad, er du ikke både stor og stærk?

> Hvis den skal bruges, så skal festen nok holdes på
> centralsygehuset i Esbjerg. Men det er jo heller ikke det værste sted.

I har vel faciliteterne til en udpumpning?

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 11:40

> I har vel faciliteterne til en udpumpning?

Ja-ja, og hospitalssprit og lattergas
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-02-02 11:44

In article <1f7qyiw.1leisyhjdwjeoN%muenster@esenet.dk>,

> Ja-ja, og hospitalssprit og lattergas

jammen, så står du for booking af lokaler

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Peter Kiil

Dato : 17-02-02 12:19

in article 1f7qyiw.1leisyhjdwjeoN%muenster@esenet.dk, Henrik Münster at
muenster@esenet.dk wrote on 17/02/02 11:39:

> Ja-ja, og hospitalssprit og lattergas

Mmmmmmmmmmm..... Lattergas.

--
/peter

"It's clearly a budget. It's got a lot of numbers in it."
George W. Bush.

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 19-02-02 12:58

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 1f7qyiw.1leisyhjdwjeoN%muenster@esenet.dk, Henrik Münster at

> Mmmmmmmmmmm..... Lattergas.

Juhuuu - det har jeg ikke fået siden min kone fødte.

--
Christian

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 12:39

> Ja-ja, og hospitalssprit og lattergas

Hallo, der skal være fest. Jeg går ud fra at i også har sygeplejersker?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-02-02 13:49

In article <newsspam3-81EB8D.12391817022002@dtext.news.tele.dk>,

> Hallo, der skal være fest. Jeg går ud fra at i også har sygeplejersker?

Det lyder efterhånden som er rigtig god fæz

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 20:49

> Hallo, der skal være fest. Jeg går ud fra at i også har sygeplejersker?

Vi har ikke sygeplejersker på røntgenafdelingen. Vi har radiografer. Der
er en pænt stor andel mænd. Men smag er jo forskellig.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 21:01

In article <1f7ro9k.11ch71a1j97ciiN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Vi har ikke sygeplejersker på røntgenafdelingen.

Så må du jo invitere nogen fra andre afdelinger.

> Vi har radiografer. Der er en pænt stor andel mænd. Men smag er jo
> forskellig.

Hvorfor valgte du egentlig det speciale?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-02-02 14:01

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> Ja-ja, og hospitalssprit og lattergas

Den er købt.

-j

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 03:50

In article <B894D07A.762E%spam@kiil.net>, Peter Kiil <spam@kiil.net>
wrote:

> Grise bliver der nok af.

Jeg nægter altså at spise mig selv.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-02-02 10:53

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> writes:

> Jeg nægter altså at spise mig selv.

Regner du med du er den eneste gris.

Ellers kan vi genoplive den stolte tradition med theskesobduktioner.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 17-02-02 11:27

> Jeg nægter altså at spise mig selv.

Med det magnetfelt skulle du nok være ganske tiltrækkende!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 11:34

In article <1f7qwv7.ffx1mr1l7vlj4N%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Med det magnetfelt skulle du nok være ganske tiltrækkende!

Det er ikke et magnetfelt, det er en glorie.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 17-02-02 13:44

> Det er ikke et magnetfelt, det er en glorie.

Du muterer for vildt.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 14:31

In article <1f7r4f8.lqgdpob4wgajN%mta@mac.com>,

> Du muterer for vildt.

Ja.

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 20:49

> Med det magnetfelt skulle du nok være ganske tiltrækkende!

Der er faktisk flere, der er blevet slået ihjel af flyvende
metalgenstande i MR-scannere. Hvis f.eks. et eller andet geni tager en
transportabel iltbeholder med ind i rummet, så er det om ikke at stå i
den lige linie mellem den og scanneren.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-02-02 22:09

> [...]

> en transportabel iltbeholder med ind i rummet, så er det om ikke at
> stå i den lige linie mellem den og scanneren.

"Er det rigtigt?"

Hvad bruger man en sådan scanner til?

-j

--
"Only whimps use tape backup: real men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it."

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 22:39

In article <m3lmdr24uj.fsf@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Hvad bruger man en sådan scanner til?

Tisk. Det heddder en MR-scanner, så man skanner naturligvis MR'ere med
den.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 17-02-02 22:51

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> writes:

> Tisk. Det heddder en MR-scanner, så man skanner naturligvis MR'ere med
> den.

Macintosh Rodehoveder?
--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-02 22:57

In article <m3lmdrzsiu.fsf@gen-v.net>,
Thomas Bjorn Andersen <tbamacnews@gen-v.net> wrote:

> Macintosh Rodehoveder?

Mavesure R*vhuller?

Mongolsk Risvin?

Münsters Rivejern?

Mortens Røjsere?

Martins Ragout?

> +++ATH

Er der virkelig stadigvæk nogen der bliver generet af den?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-02-02 23:52

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> writes:

> Mavesure R*vhuller?
>
> Mongolsk Risvin?
>
> Münsters Rivejern?
>
> Mortens Røjsere?
>
> Martins Ragout?

Magnetisk Ressonans scanner. Slaar molekylerne an, og maaler deres
efterklange. Herved kan molekylerne identificeres. Med en masse
arbejde kan man faa billeder ud af det.

Tror jeg nok.

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-02-02 01:44

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Magnetisk Ressonans scanner.

Nå ja, sådan er det. Jeg har skrevet Magnetic Radiation, jeg fjols. Og
jeg skal forestille at være ekspert. Det er sent nu!

> Slaar molekylerne an, og maaler deres efterklange. Herved kan
> molekylerne identificeres.

Det var ellers en smuk måde at beskrive det på

> Med en masse arbejde kan man faa billeder ud af det.

Det lader vi en computer om.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-02-02 07:55

> Nå ja, sådan er det. Jeg har skrevet Magnetic Radiation, jeg fjols. Og
> jeg skal forestille at være ekspert. Det er sent nu!

At vaere ekspert er jo ikke noedvendigtvis det samme som at vaere
Guds[1]benaadet formidler. Isaer ikke inden for edb hvor praecis,
koncis information er oenskvaerdigt, men som er daarligt til alt andet
end teknisk formidling.

> Det var ellers en smuk måde at beskrive det på

Jeg forsoegte mig som fysiker paa Unitetet. Det maatte jeg opgive.
Det her var noget af det jeg forstod inden jeg kastede haandklaedet.
Kemikerne bruger det meget - de kalder det bare en NMR scanner. Da N
staar for Nuclear er det nok fjernet til medicinsk brug for ikke at
skraemme nogen.

> Det lader vi en computer om.

Yep. Kedeligt, trivielt arbejde.

Maaske var det noget at skrive om MR-scannere?

[1] Ingen naevnt, ingen glemt.

Fra : Martin Bech

Dato : 18-02-02 23:47

In article <kksn7zmg8s.fsf@mimer.null.dk>, ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) wrote:

> Kemikerne bruger det meget - de kalder det bare en NMR scanner. Da N
> staar for Nuclear er det nok fjernet til medicinsk brug for ikke at
> skraemme nogen.

Det er netop forklaringen. Ordet Nuclear for hurtigt tankerne hen på
atombomber og Chernobyl osv.

I magnetfeltet har atomkerner i forskellige spintilstande forskellige
energiniveauer. Med radiobølgerne kan man skabe overgange mellem disse
energiovergange. Man kan måle at en del af radiobølgerne "bliver brugt"
(absorberes) til dette, og hvis man man ændrer på magnet- og radiofeltet
(man scanner), kan man sige noget klogt om "prøven" (fx en patient i
Esbjerg).

Jo større magnet => jo mere af radiofeltet bliver absorberet => stærkere
signal => prøven kommer hurtigere ud af maskinen og billederne bliver
flottere. Derfor er der også lidt "min er bare større end din" indenfor
scannere ligesom ved biler, computere og måske et par andre områder :)

--
Venlig hilsen

Martin Bech
Home page: http://come.to/bech

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-02-02 00:23

Martin Bech <??@??.dk> wrote:

> [...]
> (absorberes) til dette, og hvis man man ændrer på magnet- og radiofeltet
> (man scanner), kan man sige noget klogt om "prøven" (fx en patient i

Jo altså, man sender et kortvarigt signal med radiobølger ind i
patienten. Det får ogle af brintkernerne til at ændre tilstand. Derefter
lytter maskinen, for når brintkernerne vender tilbage til den
oprindelige tilstand, udsender de radiobølger. Det er dem, man opfanger
og bearbejder, så der dannes et snitbillede af kroppen.

> [...]
> flottere. Derfor er der også lidt "min er bare større end din" indenfor
> scannere ligesom ved biler, computere og måske et par andre områder :)

Hvis vi går ret meget højere, kan skibene ikke forlade havnen. Vi vil
også gerne have, at boreplatformene bliver, hvor de er.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Mikael Kern

Dato : 04-03-02 16:45

Hvad jeg ikke fatter, er hvorfor det skal larme så helvedes!

Men det ku jo blive en fin Tecnofest...

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman - EFP/OB/SNG
Rentals

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 04-03-02 16:46

On 04/03/02 16:44, in article 3C83964A.A52BBB90@kern.dk, "Mikael Kern"
<kern@kern.dk> wrote:

> Hvad jeg ikke fatter, er hvorfor det skal larme så helvedes!
>
> Men det ku jo blive en fin Tecnofest...

....med masser af iPod! Weeeee!

--
mojn, Jesper

<icq:150160998>

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-02-02 00:07

> Mavesure R*vhuller?
>
> Mongolsk Risvin?
>
> Münsters Rivejern?
>
> Mortens Røjsere?
>
> Martins Ragout?

> Er der virkelig stadigvæk nogen der bliver generet af den?

Himmel! MR = Magnetic Radiation. Man lægger en person ind i scanneren,
hvor der er et magnetfelt. Scanneren sender så radiobølger ind i
kroppen, og lytter efter det svar, der kommer tilbage fra forskellige
regioner. Man kan så fremstille snitbilleder af forskellige dele af
kroppen.
De typiske anvendelser er hjernen, ryggen og led som f.eks. knæ
og skuldre. Man kan efterhånden også fremstille galdevejene og andre
organer.
En MR-scanner kan vise mange ting, som andre undersøgelser ikke
kan. Den er bare dyr, langsom og uhandy. Og folk med klaustrofobi eller
visse former for metalgenstande (f.eks. proteser) i kroppen kan ikke
komme ind i den.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 18-02-02 01:09

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> [...]
> kan. Den er bare dyr, langsom og uhandy. Og folk med klaustrofobi eller
> visse former for metalgenstande (f.eks. proteser) i kroppen kan ikke

Tak for en fin forklaring. Har tidligere hørt nogle af dine kollegaer
fortælle om 'dyret'. Det er fascinerende.

Det har netop undret mig det med metal i kroppen, f.eks. søm og skruer i
(brækkede) ekstremiteter. Kan scanneren ikke bruges på en stakkel, der
f.eks. er skruet sammen i underbenet? Er det hele kroppen der skal ind i
tunnellen?
Jeg kan godt se det upraktiske i pt. er bundet fast til lejet og så vil
det ene ben absolut 'gå sine egne vegne'. Men det er nu lidt synd for de
pågældende, at de ikke kan scannes i f.eks. hovedet, fordi de har
stålbolte/-søm i et ben eller en arm.

Betyder metal i tænderne noget? Jeg ved godt at det er kviksølvbaseret,
men alligevel.

Det er sjovt, at diskussionen kommer op her i denne meget alsidige NG,
og det er også meget aktuelt. Mac-relevant. Betyder det f.eks., at vi
skal afføre os vores HD, når vi skal under MR-scanneren? (nej, du
behøver ikke svar epå det sidste spørgsmål, Henrik. Macbrugere kan godt
se konsekvenserne). Jeg har prøvet at holde mig meget seriøs og
nogenlunde on-topic - for din skyld!

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-02-02 01:53

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> (brækkede) ekstremiteter. Kan scanneren ikke bruges på en stakkel, der
> f.eks. er skruet sammen i underbenet? Er det hele kroppen der skal ind i

Nu er jeg godt nok ikke ekspert i MR, men lidt ved jeg da om det. Hele
kroppen skal ind i magnetfeltet i helkropsscannere som vores, men der
findes små scannere, der f.eks. rummer et knæ.
I begyndelsen måtte der overhovedet ikke kommme patienter med
metal i kroppen derind, men nu er man blevet mere large. Det afhænger
af, hvilken legering, metallet er af. F.eks. kan man godt komme derind
med nogle hofteproteser. De flytter sig ikke, men de kan godt blive lidt
varme undervejs. Til gengæld er det farligt, hvis en maskinarbejder har
en metalsplint i øjet. Det er der en del, der render rundt med. Kommer
de ind i magnetfeltet, kan metalsplinten blive trukket gennem øjet og
ødelægge det.

> Betyder metal i tænderne noget? Jeg ved godt at det er kviksølvbaseret,
> men alligevel.

Almindelige amalgam-fyldninger betyder ikke noget. Visse proteser og
stifttænder gør vist. Det kommer an på, om de er magnetiske.

> Det er sjovt, at diskussionen kommer op her i denne meget alsidige NG,
> og det er også meget aktuelt. Mac-relevant. Betyder det f.eks., at vi
> skal afføre os vores HD, når vi skal under MR-scanneren?

Det er vist en meget effektiv måde at slette en harddisk på. Spørgsmålet
er bare, om den vil lade dig få harddisken med ud igen. 1,5 Tesla er et
ret pænt magnetfelt. Feltet er så tykt, at selv en umagnetisk
aluminiumsplade næsten ikke kan bevæges inde i det. Det er som at røre
rundt i grød med den. Så jeg vil næsten tro, harddisken vil sætte sig
godt og grundigt fast på scanneren.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 03:15

> Det må kunne gøre det. Det virker også som en tilpas nørdet måde at
> tilberede en pattegris på.

Vi er vant til lidt af hvert. Vi har haft både en hval og en dinosaurus
i CT-scanneren.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-02-02 10:52

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> Vi har lige fået en MR-scanner med et lille magnetfelt på 1,5 Tesla. Jeg
> kan garantere, at den kan sende nogle radiobølger ud.

Roentgenlaboranter er jo pakket ind i bly.

Hvad er MR-scannerlaboranter pakket ind i? Cellofan?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-02-02 01:18

ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Hvor i Aarhus skal det vaere?

Universitetsparken. Eller din baghave måske?

-j

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-02-02 01:18

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> writes:

> Universitetsparken. Eller din baghave måske?

Baghaven er ikke saa stor, men den er da. Herudover kan legeboern i
alle aldre have glaede af vores blommetraesmonterede udsigtsplatform.

Desvaerre er udvalget beskedent, men jeg kan byde paa rundvisning i
den lokale udgave af Teknisk Museum. Jeg kan fx fremvise en fuldt
funktionsdygtig Piccolo med 8" drev...

Christian vil nok ikke turde begive sig herud, af flere grunde som de
der foelger mudderet muligvis har anelser om.

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 19-02-02 12:58

> [...]

> Christian vil nok ikke turde begive sig herud, af flere grunde som de
> der foelger mudderet muligvis har anelser om.

Jeg tør ikke komme, hvis du holder fest for dk.snak.seksualitet (der kan
henvises til underbyggende billeddokumentation omend nødigt). Hvis der
derimod er MacKolleger tilstede tør jeg godt overveje det.

--
Christian

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-02-02 13:05

bechd@mac.com (Christian Winther Bech) writes:

> Jeg tør ikke komme, hvis du holder fest for dk.snak.seksualitet (der kan
> henvises til underbyggende billeddokumentation omend nødigt). Hvis der

Gerne. Meget gerne. Bare hit.

> derimod er MacKolleger tilstede tør jeg godt overveje det.

Du har slet ikke overvejet om det er en faelde?

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 19-02-02 13:17

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Gerne. Meget gerne. Bare hit.

Flere billeder af Søs?

> Du har slet ikke overvejet om det er en faelde?

I har da et gadekær i Sabro? Om ikke andet kan man da drukne sig.

--
Christian

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-02-02 13:44

> Flere billeder af Søs?

Mere hen i retning af hvorfor du ikke toer komme.

Men selvfoelgelig, det kan vaere hun slaar dig med kopimaskinen.

> I har da et gadekær i Sabro? Om ikke andet kan man da drukne sig.

Ikke i dag. Det er fyldt med sne.

Var det dig der afsporede lastbilerne i Ikearundkoerslen? Fy.

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 19-02-02 15:32

!

> Var det dig der afsporede lastbilerne i Ikearundkoerslen? Fy.

Jeg bor trods alt ikke så langt ude, og Puntoen er terrængående, så den
glider ikke baglæns ned ad bakken.

--
Christian

Fra : Peter Kiil

Dato : 16-02-02 01:24

in article m3heoigtza.fsf@mymlan.netcetera.dk, Janus Sandsgaard at
janus@janus.dk wrote on 16/02/02 1:18:

> Universitetsparken. Eller din baghave måske?

Eller måske kunne vi få Johnny Louis på banen? Han har en skøn
sommerresidens i naturlige omgivelser.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.