wanna-save
Fra : claus

Dato : 15-02-02 23:44

hej group

jeg har benyttet mig af det fine tilbud hos wanna save og bestilt en nokia
3310 til 249

det er nu 14 dage siden men stadig ingen telefon
er der nogen der har haft held til at få en nokia leveret

claus

Fra : Claus Rolsted

Dato : 16-02-02 13:04

"claus" <nospam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> det er nu 14 dage siden men stadig ingen telefon
> er der nogen der har haft held til at få en nokia leveret

Jep, der er masser. Men væbn dig med tålmodighed. Der går gerne 3-4 uger
eller endnu længere før du modtager telefonen. Wanna-save har selvsagt MEGET
travlt med de priser de holder sig

Men til lykke og god fornøjelse med din nye telefon.

Claus Rolsted

Fra : Tom A Jensen

Dato : 16-02-02 13:42

> [...]
> hej group
>
> jeg har benyttet mig af det fine tilbud hos wanna save og bestilt en nokia

-----

hej
bare lige til info :
prøv at se her :
http://www.telekaeden.dk/

nokia 3310 med telia choice 300 kr.så kan det vist ikke gøres billigere hvis
abb bare skal ligge i skuffen
mvh
tom jensen
viborg

Fra : claus

Dato : 17-02-02 13:47

> [...]
> prøv at se her :
> http://www.telekaeden.dk/
>
> nokia 3310 med telia choice 300 kr.så kan det vist ikke gøres billigere

ja det er jo godt

men så vidt som jeg har læst på wannasaves hjemmeside så kan den tilmelding
jeg har lavet til telia ikke annuleres

og jeg har ikke lyst til at stå med 2 abbonementer

ellers lyder det jo godt jeg har bare lidt svært ved at finde oplysninger om
det abb der følger med telefonen hvad er minutpriserne ?? på telia choise

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 17-02-02 20:34

> ellers lyder det jo godt jeg har bare lidt svært ved at finde oplysninger
om
> det abb der følger med telefonen hvad er minutpriserne ?? på telia choise

Se priserne her:
http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info_bred.jsp.html?OID=Abonnementer+og++Cas
hkort&CID=-25721

--
Arne Rohr Pedersen

Fra : D

Dato : 19-02-02 11:55

Der står tydeligt på deres HP .at lev. af 3310 kan tage 3 uger

Fra : Per Thomsen

Dato : 20-02-02 10:57

> Der står tydeligt på deres HP .at lev. af 3310 kan tage 3 uger

Det skal du ikke tage så tungt - Ventede 6 uger.

Jeg fik svar på alle mine rykker mails (telefonen er bestilt og på vej).

Men den kom til sidst.

Per