Manglende billeder på uploaded hjemmeside.
Fra : Poul

Dato : 15-02-02 22:44

Jeg har et problem, som er ved at irritere mig.
Jeg er ved at lære at lave hjemmesider i frontpage 2000. Det går da
også nogenlunde, men når jeg udgiver min web på adressen
www.pmjensen.dk mangler billederne, selvom de op til flere gange er
lagt op på nettet.
Håber der er en eller anden klog person, som kan hjælpe mig med
løsningen af dette problem.
Tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-02 23:17

15 Feb 2002 13:43:48 -0800, skrev pimse@post1.tele.dk (Poul):

> [...]
>også nogenlunde, men når jeg udgiver min web på adressen
>IMAGES/PICASSO.GIF mangler billederne, selvom de op til flere gange er

Det er fordi, der går et eller andet galt med store og små
bogstaver.

Når du lægger billederne (og andre filer) ud på nettet, så er der
forskel på store og små bogstaver, men ikke når du ser det fra
din egen computer.

På din side er stien f.eks. IMAGES/PICASSO.GIF, men den skal være
images/picasso.gif

Du kan prøve
http://www.pmjensen.dk/IMAGES/PICASSO.GIF findes ikke, men det
gør http://www.pmjensen.dk/images/picasso.gif
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Poul

Dato : 16-02-02 14:14

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message news:<vu1r6uo9v411mhk44el6erficqusjudhmg@dtext.news.tele.dk>...

> [...]
> din egen computer.
>
> På din side er stien f.eks. IMAGES/PICASSO.GIF, men den skal være

Tak, det vil jeg forsoege.