StrikeForce
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 15-02-02 18:14

Kan subj. ikke afvikles fra OS X? Jeg har downloadet alle opdateringer til
UT - og jeg kan fint køre UT i OS X. StrikeForce er opdateret til version
1.70, men hver gang jeg prøver at starte det, starter classic op og efter et
stykke tid melder StrikeForce om fejl og siger at UT ikke findes...

What to do next?

iBook 600, 384 mb, 10.1.2

--
mojn, Jesper

<icq:150160998>

Fra : Peter Kiil

Dato : 15-02-02 21:44

in article B8930078.E80%jmfink@mac.com, Jesper Møller-Fink at jmfink@mac.com
wrote on 15/02/02 18:14:

> [...]
> 1.70, men hver gang jeg prøver at starte det, starter classic op og efter et
> stykke tid melder StrikeForce om fejl og siger at UT ikke findes...

Hej Jesper!

Du er nødt til at flytte de UT X specifikke dele af unrealtournament.ini
over i strikeforce.ini. Derefter skal du rename denne til
unrealtournament.ini. Og så ellers bare starte UT X istedet for StrikeForce
applikationen (som egentlig bare er et program der starter UT med
Strikeforce.ini filen). Jeg sender lige min ini fil til dig.

--
/peter

"When the President does it, that means that it's not illegal."
Richard Nixon.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 21:53

In article <B89331BC.73EF%spam@kiil.net>, Peter Kiil <spam@kiil.net>
wrote:

> Jeg sender lige min ini fil til dig.

me too...

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 16-02-02 12:26

On 15/02/02 21:44, in article B89331BC.73EF%spam@kiil.net, "Peter Kiil"
<spam@kiil.net> wrote:

> [...]
> applikationen (som egentlig bare er et program der starter UT med
> Strikeforce.ini filen). Jeg sender lige min ini fil til dig.

Ok - fedt!

Skal jeg bare 'paste' al teksten ind i et tekstdokument og gemme som
Strikeforce.ini?

Vi må jo lige mødes en nat over nettet til et slag - jeg ved dog ikke hvor
længe (eller kort?) jeg holder?! I hvert fald har jeg endelig fået koblet
min iBook på skolens 155 Mbit linje...

--
mojn, Jesper

<icq:150160998>

Fra : Peter Kiil

Dato : 16-02-02 12:35

in article B894004A.11BD%jmfink@mac.com, Jesper Møller-Fink at
jmfink@mac.com wrote on 16/02/02 12:25:

> Ok - fedt!
>
> Skal jeg bare 'paste' al teksten ind i et tekstdokument og gemme som
> Strikeforce.ini?

Unrealtournament.ini