Re: Appel fra en romanfigur -- brænd Koran~
Fra : Kirsten

Dato : 15-02-02 17:53

Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m3vgd0t4sj.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Og Anton Svendsen -- formand for den halvdel af alle verdens
> Greenpeace-medlemmer, der har lyst til at dyrke sex med en død babysæl
> -- vil gerne eje dit hoved på et fad.

Kære Peter, tak for oplysningen -- Anton Svendsen bliver øjeblikkeligt meldt
til kriminalpolitiet! Den slags folk er de første, vi skal have lukket
munden på!

> Søren, jeg håber virkelig, at du dokumenterer dine ting i din bog i
> stedet for bare at kaste om dig med den slags "fakta".

Åh, du aner ikke, hvor tit vi har sagt det til ham, men det er som at tale
til en dør. Har idioten ikke hørt om injurielovgivningen, eller hvad?

I Kristus
Kirsten Johansen
romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com
-- Brænd Koranen og synagogerne! Red Bibelen fra www.horrorcomix.com --