Music/afspiller i FP2000
Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 15-02-02 17:15

Hej.
Jeg sidder og leger lidt med FP2000 og kunne godt tænke mig at få sat et
eller flere musikstumper ind på en hjemmeside.
Det skal ikke være som baggrundsmusik men med play/stop on request/demand.
Jeg har ingen problemer med at få en normal download til at fungere, så det
er altså en form for "afspiller" med mulighed for at vælge at høre en lille
sekvens af et stykke lyd. (Og bare rolig - det er IKKE noget med ulovlige
musikfiler o.s.v.). Jeg var inde på en dansk hjemmeside med
hjemmebyggede/costummade mandoliner og guitarer og kunne godt have ønsket at
få mulighed for at høre en lille lydstump af de forskellige modeller. Noget
i stil med dette: http://bluegrass.de/flatbush/aladdin2.htm
Men hvordan gør jeg? (jeg er absolut IKKE nogen ørn til html, jave, asp
o.s.v.)

HC

Fra : Andreas Paasch

Dato : 15-02-02 18:16

Tja,

sidder man og sniger lidt rundt i kildekoden vises dette:

<EMBED SRC="kawliga.mid" WIDTH="144" HEIGHT="33" BORDER="0" autostart=true>

hvorved det fremkommer at EMBED-tagget er i aktion her. Det er så nok det
nærmeste at gå efter og det ses derudover, at lydfilen er i mid(i)-formatet.

Det burde alt andet lige være noget at gå nærmere efter ....

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 16-02-02 10:39

Har fundet svaret: Indsæt AxtiveX og vælg mediaplayer osv.
vh
HC

HC