Ulandsbistand!!!!
Fra : Morten Mikkelsen

Dato : 14-02-02 13:37

Hej!
Jeg er ved at kigge lidt på Ulands-bistand og -projekter. Her er der 2
spørgsmål jeg ikke kan finde svar på ved at søge på nettet, og håber derfor
at I kan hjælpe:

1. Giver Danmark stadig ulandsbistand til Zimbabwe.
Uden om regeringen, men gennem hjælpeorganisationer.

2. Der var for nogle år siden et havneprojekt i afrika, der blev en
kæmpefiasko. Var Danmark involveret i dette projekt. Jeg kan dersværre ikke
huske, hvor i afrika det var, men der har lige været en udsendelse om det i
TV-avisen.

Jeg håber I kan hjælpe med at finde frem til nogle kilde til de to
spørgsmål.

MVH Morten

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 15-02-02 20:35

Jeg mener stadig Danmark giver udlandsbistand til Zimbabwe.

Har du evt. været inde på denne hjemmeside:

http://www.um.dk/danida/

Mvh
Jean
Studi.dk - din online lektiegudie