Luk vindue
Fra : Iens Ulrik Iuel

Dato : 15-02-02 11:14

Hvordan laver man en knap, der lukker det aktive vindue ?

Jeg har prøvet med, men skal hele tiden svare Ja/Nej.

<center><INPUT type="button" value="Luk vindue"
onClick="javascript:window.close();"></center>

men skal hele tiden svare Ja/Nej.

Med venlig hilsen
Iens Ulrik Iuel

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 15-02-02 12:37

"Iens Ulrik Iuel" <iui@bec.dk> skrev
> [...]
>
> <center><INPUT type="button" value="Luk vindue"
> onClick="javascript:window.close();"></center>

I et mainvindue vil det altid være sådan. Det er et sikkerhedsmæssigt
spørgsmål.

Popupvinduer vil derimod blot lukke.

--
/Kasper