Kørebog
Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 15-02-02 10:27

Hejsa...

Nogen der har forslag til en kørebog som kan anvendes til at notere
erhverskørsel i firmabil? Kan man "nøjes" med en af de kørselsbøger man kan
få udleveret på enhver tankstation?

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 15-02-02 12:11

Kan man "nøjes" med en af de kørselsbøger man kan
> få udleveret på enhver tankstation?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Kurt Moskjær Andersen

Hej Kurt
Jeg nøjes med den fra tankstationen. Det har revisoen eller "skattefar" ikke
haft bemærkninger til.

Søren Bjerrum
www.mijau.dk

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 15-02-02 13:26

"Søren Bjerrum" <sb@mijau.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg nøjes med den fra tankstationen. Det har revisoen eller "skattefar"
ikke
> haft bemærkninger til.

Kan du anbefale en kørebog fra en bestemt tankstation? Jeg har selv været
ude for flere tankstationer som ikke havde en kørebog liggende.

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 15-02-02 13:35

Jeg plejer at bruge Shell's ikke fordi jeg er kunde, men fordi jeg fandt ud
af, at den var gratis hvis man bare stod på at "det plejer den at være".
Hvis man er kunde tror jeg den er ...

Søren Bjerrum
www.mijau.dk

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@FJERNDETTEmoskjaer-andersen.dk> skrev i en
meddelelse news:a4iup0$d4u$1@sunsite.dk...

Fra : Jørgen Rømming

Dato : 15-02-02 15:25

Q8 har også gratis kørebøger.

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 16-02-02 11:17

Hvad med en "elektronisk" køre bog ?
Man kan koble sammen med en GPS ?
Er der nogle der kender noget til en sådan ?

RF

Fra : J. Madsen

Dato : 16-02-02 22:49

"Rene Frederiksen" <rf-removethis@safekey.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en "elektronisk" køre bog ?
> Man kan koble sammen med en GPS ?
> Er der nogle der kender noget til en sådan ?
>
> RF

Henckel på Lolland har en elektronisk kørebog. Find firmaet via google.com.
Den koster vistnok godt kr. 3000 og accepteres af skattevæsenet. Ved start
af motoren beder den dig om at tilkendegive om det er privat eller firma.
Når du så slukker motoren, skriver hvor du har været på et alm. alfanumerisk
tastatur, hvis det er erhverv du har trykket ved start.
Det hele lagres, og kan ovf. til PC til kørebog når man ønsker det.
Den er ret udbredt, og det bedste bud jeg har set på en elektronisk kørebog.

Mvh. JørgenE

Fra : wol

Dato : 20-03-02 23:25

Kan anbefale elektronisk kørebog der samtidig er startspærrer, se her:
http://www.smartride.dk
mvh Steen, Randers

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@FJERNDETTEmoskjaer-andersen.dk> skrev i en
meddelelse news:a4ik99$5rp$1@sunsite.dk...

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 21-03-02 11:59

"wol" <duro@image.dk> skrev i en meddelelse
> Kan anbefale elektronisk kørebog der samtidig er startspærrer, se her:
> http://www.smartride.dk

Okay, det lyder da spændende. Har du nogen erfaringer med det?

Omkring papirbaseret kørebog har jeg fået fat i én fra Q8 og den er gratis
og godt opdelt med rubrikker til henholdsvis privat og erhvervskørsel.

Kurt Moskjær Andersen