Nu er der billeder i binaer.motor
Fra : Asger Steffensen

Dato : 15-02-02 01:30

Så kan man jo selv vurdere om man synes det er 85 kr. værd.
(Kvaliteten af billederne er stærkt svingende :)

Asger
ZX-10

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-02-02 17:58

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> wrote in message
> Så kan man jo selv vurdere om man synes det er 85 kr. værd.
> (Kvaliteten af billederne er stærkt svingende :)

Hey,

Jeg kan nu ikke se billederne - men kun dit "hoved"-indlæg. Er der noget
galt med min news-server eller har andre samme problem? Jeg bruger
news.cybercity.dk

Hilsner,

Tony
XJ600S

Fra : Christian Pedersen

Dato : 16-02-02 19:35

Jeg kan heller ikke se noget.

Christian

Fra : Futte

Dato : 16-02-02 20:10

"Christian Pedersen" <prodigy@ofir.dk> wrote in message
> Jeg kan heller ikke se noget.
>
> Christian

Flotte billeder. Ingen problem her.

> "Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message

Udstillingen måske en smule overvurderet hvis man ikke lige er til
specialbyggede HD'er og det der ligner.
Meen, drømme koster jo, så 85 kroner er i orden.
Hvad er det for et kamera du har gang i ?

Hilsen Jørgen
Honda CB550F, den fine årgang 1976. Den pyntede sku foran indgangen til
udstillingen, men var lidt alene.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 17-02-02 22:55

"Futte" <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for et kamera du har gang i ?

Det er et ca. 1 år gammelt Olympus et-eller-andet 990, tror jeg nok. 2.1 mio
pixels.
(Det er ikke mit eget

Mvh.
Asger
ZX-10

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-02-02 12:40

"Christian Pedersen" <prodigy@ofir.dk> wrote in message
> Jeg kan heller ikke se noget.

Du er såvidt jeg kan se også Cybercity kunde. Deres newsserver stinker
sommetider.

Tony
XJ600S

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 16-02-02 23:38

Den der Yamaha fazer streetfigther er rimelig ond, men man kan desværre ikke
læse prisen, kan du huske hvad ombygningerne(de kosmetiske) stod i?
Anders

Fra : Søren Jim

Dato : 17-02-02 13:16

> "Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> skrev i en meddelelse

hejsa
Er der virkelig ikke nogen måde hvor man kan se de billeder hvis man
opholder sig i udlandet....
Søren Jim

Fra : Armand

Dato : 18-02-02 23:37

Søren Jim <siobhan.kelly@ntlworld.com> skrev i en

> Er der virkelig ikke nogen måde hvor man kan se de billeder hvis man
> opholder sig i udlandet....

Tjaeh :-/

Jeg har kiget forbi på Google, eftersom at min Cybercity-forbindelse
heller ikke kan/vil se dem; men dér er der slet ingen binære

Q til Asger:
Temmeligt store filer??

--
Armand.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 19-02-02 20:14

> Q til Asger:
> Temmeligt store filer??

A til Armand: Definer "stor".
De er mellem 338 og 428 k
Jeg kan ikke længere se dem på serveren, men jeg sender dem gerne til dig
(og andre). Send en mail, hvis det har interesse.

Asger
ZX-10

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-02-02 23:50

Lisbeth & Anders fra det ydre rum sagde engang følgende:

> Den der Yamaha fazer streetfigther er rimelig ond,

Hvilket billede er den på? Billederne er lidt for store til at jeg gider at
hente dem med min isdn... det tager ret lang tid
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk