Futurama
Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-02-02 00:37

er der andre end mig der synes at det er lidt ømt at futurama ikke bliver
udgivet i DD 5.1... underligt med så ny en serie... så er de afsnit jeg har
på video gode nok istedet for at kyle en plovmand ud på en boks... jeg er
ærligt talt en smuuule skuffet

sniper_Nolight

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 15-02-02 02:32

> [...]
har
> på video gode nok istedet for at kyle en plovmand ud på en boks... jeg er

Bliver der overhovedet lavet et lydspor som er ret meget mere advanceret end
stereo til film og serier som laves direkte til TV?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 15-02-02 03:01

Hejsa

Jeg ved at HBO i USA sender nogle af deres udsendelser i Dolby
Digital 5.1.

Hilsen

Peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-02-02 09:58

Johnny Jakobsen <btz@area42.dk> escribió en el mensaje de noticias
3c6c63cd$0$62866$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Bliver der overhovedet lavet et lydspor som er ret meget mere
advanceret end
> stereo til film og serier som laves direkte til TV?

Simpsons paa DVD har DD5.1 lydspor, ligeledes har den kommende Star Trek
TNG serie. Sidstnaevne bliver guf for os noerder

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-02-02 12:28

> [...]
end
> stereo til film og serier som laves direkte til TV?

Ja From Earth till the Moon har 5.1.

En ting jeg undrer mig lidt over er, at den kommende X-Files sæson 5 DVD-box
har både 5.1 lyd men også anamorphic widescreen.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 15-02-02 18:22

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> En ting jeg undrer mig lidt over er, at den kommende X-Files sæson 5
DVD-box
> har både 5.1 lyd men også anamorphic widescreen.

Jeg troede også først at det var fra sæson 6, at X-Files blev optaget i 16:9
format og DD5.1.
Men det bliver da spændene at sammenligne med 4:3 udgaverne. TV2 skulle have
nogle smæk for kun at købe 4:3 udgaverne hjem...

/Brian