Mc-messen i øsknehallen
Fra : jakob

Dato : 14-02-02 22:49

De af jer der var skuffet over mc-messen i forum i feb 2000 behøver ikke at
tage til øksenhallen i weekenden - denne gang er messen om mulig endnu
mindre/dårligere. Der var ikke noget man ikke har set før hos forhandelerne
(måske lige på nær 2002 modellerne) og der plejer man ikke at skulle betale
85 kr. for at komme ind (det koster somregl noget at gå ud igen, men det er
en anden sag

Det tog ca. en time at komme hele vejen rundt.

/Jakob - '98 zx-6r - som der faktisk var et eksemplar af på messen - til
124.900 - Det vil jeg også gerne have for min - haha LOL! ) (bare et ex.
på de rigtig "gode" messe tilbud)

Fra : Asger Steffensen

Dato : 14-02-02 22:58

"jakob" <usenet@gertz.net> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> en anden sag
>
> Det tog ca. en time at komme hele vejen rundt.

Både ja og nej.
Det er korrekt at der ikke var så meget man ikke også kan se hos
forhandlerne. Her var det hele dog samlet på et sted, og pænt sat op.
Jeg brugte ca. 1½ time, og tjae, 85 kr. for 1½ times underholdning, det
svarer jo til at gå i biografen.

Asger
ZX-10

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-02-02 00:01

> 85 kr. for 1½ times underholdning, det
> svarer jo til at gå i biografen.

Hvor? Ikke nogen steder jeg har været da.....

Mvh
Steen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-02-02 01:04

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message

> Hvor? Ikke nogen steder jeg har været da.....

En biografbillet med dertilhørende slik og drikkevarer løber da hurtigt op
over en rund hundrede-krone. Jeg betalte så vidt jeg husker 90 kroner for
min billet til Lord of The Rings i Imperial :-/

Tony
XJ600S

Fra : jakob::gertz

Dato : 15-02-02 01:16

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message

> En biografbillet med dertilhørende slik og drikkevarer løber da hurtigt op
> over en rund hundrede-krone. Jeg betalte så vidt jeg husker 90 kroner for
> min billet til Lord of The Rings i Imperial :-/

Den varede også knap 3 timer og var væsentlig mere underholdende end det der
foregår i denne weekend i Øksnehallen.

/jakob

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-02-02 07:51

> En biografbillet med dertilhørende slik og drikkevarer løber da hurtigt op
> over en rund hundrede-krone.

Ja, ok - med tilbehør.

> Jeg betalte så vidt jeg husker 90 kroner for
> min billet til Lord of The Rings i Imperial :-/

Ja, men det er også dobbelt så lang tid som "1½ times underholdning".

Mvh
Steen

Fra : Kim K

Dato : 15-02-02 08:43

hmm jeg overvejer at tage derud men...
hvad er det lige præcis i er utilfredse med?
selve udstillingen? hvad havde i forventet?
eller er det bare prisen? forståeligt nok
eller manglende pølse-/ølbar? ;oD

mvh Kim

Fra : Søren Lindholt

Dato : 15-02-02 10:17

Kim K <5th@ofir.dk> wrote in article
<newscache$6fdkrg$a27$1@kalvebod.groenjord.dk>...
> hmm jeg overvejer at tage derud men...
> hvad er det lige præcis i er utilfredse med?
> selve udstillingen? hvad havde i forventet?
> eller er det bare prisen? forståeligt nok
> eller manglende pølse-/ølbar? ;oD

Jeg ser heller ikke det sjove i at se en række alm. nye maskiner, det kan
man se når som helst man gider hos store forhandlere. Nej, det der kan gøre
det sjovt, som f.eks. i Herning sidste år, er at se Foghartys ducati(*),
Meonis KTM, BMWs C1 og andre specielle sager som ikke ses hver dag, plus
div. organisationer, udstyrsdemoer osv.

Og nu jeg er ved minderne, da vi skulle se supercross om aftenen, at gå 20
halvfulde mand på restaurant Den grimme Kælling mellem hundredevis af
festklædt Melodigrand Prixpublikummer, og i det hele taget tylle Thor i en
lind strøm i hele dagen så man er totalt lallende når man falder ud af
minibussen foran gadedøren...

(*) Med dymostrimmel på styret: "Take it easy, you´re allready number one"

--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Christian Pedersen

Dato : 16-02-02 09:50

Jeg var nu ganske tilfreds med udstillingen.

Jeg tror at hvis man ikke lige spiser BiKE og RiDE til morgenmad hver eneste
morgen, så er der da bestemt god underholdning til et par timer. Hvad med
f.eks. at få en hyggesludder over en overdrevent gusten Harley med
kompressor? Det er da neat. Jeg vidste heller ikke at der var kommet en
Triumph Speed Four 600cc til en yderst konkurrencedygtig pris. Den var sgu
også nice. På Ducati-standen stod der (udover hele øvrige sortimentet) også
lidt lækkert i form af en MH900e og en S4 Foggy.

Jeg synes det er pengene værd. Specielt hvis man er i marken efter en ny MC.
Så er det jo en fremragende mulighed for at have dem alle samlet under et
tag.

Christian
Ducati 750S