Geforce2 MX400 m. tv out?
Fra : Ostekongen

Dato : 14-02-02 20:27

Hej. Jeg har ovenstående kort, som jeg lige har fået sat til mit tv igennem
min video. JEg har skiftet instillingerne til PAL, men jeg kan stadig kun se
det i sort/hvid!! Er der ikke en der kan hjælpe mig, da det er meget
frustrerende lige at have købt kort og kabler, og det ikke virker?????

Jeg forbinder grafikkortet via et scart-stik i videoen.

På forhånd tak,

-Ostekongen

Fra : teledk

Dato : 15-02-02 08:00

Og du er HELT sikker på at din Video kan modtage S-VHS hvis du benytter et
S-VHS kabel (det der ligner et PS-2)?

/Niels Chr

Fra : Ostekongen

Dato : 15-02-02 09:52

Ja, det kan den. Det er en næsten ny Phillips VR 805