Mohaa.
Fra : Pingo

Dato : 14-02-02 19:50

Nogen som har problemer med at instalere spillet under xp ?

Fra : Frost

Dato : 14-02-02 20:09

"Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message
> Nogen som har problemer med at instalere spillet under xp ?

Virker fint her.

Fra : Morten Sørensen

Dato : 14-02-02 23:12

"Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message

> Nogen som har problemer med at instalere spillet under xp ?

Virker også fint her

Fra : Joe Sandøe

Dato : 15-02-02 20:12

"Morten Sørensen" <moso97ad@student.cbs.dk> wrote in message
> "Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message

> Virker også fint her

Det kan jeg også tilslutte mig I

Fra : Pro B[ea]st

Dato : 15-02-02 21:14

"Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message
> Nogen som har problemer med at instalere spillet under xp ?

Jeg har ligesom de andre ingen problemer. Jeg har også haft den crackede
udgave (kunne ikke vente :), der var heller ingen problemer med den. Hvilke
fejlmeldelser får du?

Fra : Bent

Dato : 16-02-02 09:33

"Pro B[ea]st" <christian.probst@NOSPAMworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ligesom de andre ingen problemer. Jeg har også haft den crackede
> udgave (kunne ikke vente :), der var heller ingen problemer med den.
Havde problemer, men efter råd her i gruppen opdaterede jeg mine drivere til
de sidste nye Detonator 6.13.10

Det hjalp også selvom jeg fornylig havde hentet de seneste Asus-drivere, så
var det nVidia der hjalp.

Hilsen

Bent

Fra : Emil Jensen

Dato : 16-02-02 11:50

Skulle hente den nyeste NVIDIA-driver til min GeForce 2 MX400 kort,
men så virker den også superb på min XP.

Fra : Pingo

Dato : 16-02-02 11:29

har fået det ind....

men kan stadigvæk ikke instalere fra cd'en....

damn damn....

og så har jeg også en enkelt grafikfejl i spillet.. soldaternes
feltflaske..er lidt lilla.... :)

strange..

Jeg får en fejl som hedder..

The registration number was not correct. installation cannot continue..

Fra : Frost

Dato : 16-02-02 12:22

> [...]
>
> strange..
>
> Jeg får en fejl som hedder..
>
> The registration number was not correct. installation cannot continue..

Æhm, det er da fordi den CD-Key du indtaster er forkert. Jeg lader resten af
gruppen om at mistænke dig for piratkopiering...

Fra : Pingo

Dato : 16-02-02 16:44

det er jo ligsom det smarte...

jeg får slet ikke lov til at indtaste min kode..som står nederst under
renegade reklamen...

damn what a wizz....

Fra : Frost

Dato : 16-02-02 19:09

> det er jo ligsom det smarte...
>
> jeg får slet ikke lov til at indtaste min kode..som står nederst under
> renegade reklamen...
>
> damn what a wizz....

Det kunne jo være at du skulle have beskrevet problemet bedre....
Jeg plejer heller at få en brugbar løsning når jeg skriver "Mit spil virker
ikke. Hjælp mig.".

Fra : Pingo

Dato : 16-02-02 19:29

yes yes frost... nok om det...

Men ved du hvor jeg finder et par danske/svenske server?

og det skal ikke være over gamespy...

hygge