Brugervenlighed???
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-02-02 17:53

Hej alle

Jeg har altid været begejstret for Apples brugervenlighed - har brugt
Mac i 12 år ( er nu på den tredie, selv om de to første ikke er slidt
op).

MEN:

Har forsøgt at hente System 9.2.1 + 9.2.2 opdateringen. Det lykkedes
femte gang (sikke'n tiiiid).

Starter installationsprogrammet - først bare uden videre, så uden
udvidelser og til slut med start fra Sys 9.1 disken. Fejl alle gange -
og et kæmpe rod i maskinen: Kontrolpaneler var skrottet og en
PrefStoreInit lagt ind, som bombede opstarten.

Defor gjorde jeg noget, jeg ikke har haft behov for i årevis: Kontaktede
den gratis support-tlf.

VED I HVAD DE SAGDE??? At de godt var klar over, at den ikke virkede.
Jeg mener, hvis de har vidst det i måbedsvis, hvorfor Søren har de så
ikke fjernet den. Han sagde, at en der virkede ville blive lagt ud om
en-to uger.

Undskyld råberiet, men jeg håber der er andre, der kan undgå samme
tidsspild som jeg!

venlig hilsen

Martin

Fra : Jesper

Dato : 14-02-02 19:32

Martin Ammentorp <ammentorp@FJERNMIGget2net.dk> wrote:

> [...]
> en-to uger.
>
> Undskyld råberiet, men jeg håber der er andre, der kan undgå samme

Endnu en god grund til at vælge engelsk version. Det er der for mange
brugere til at Apple kan slippe afsted med den slags!
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 18-02-02 19:26

Jesper <ich.bin@ein.berliner> wrote:

> Endnu en god grund til at vælge engelsk version. Det er der for mange
> brugere til at Apple kan slippe afsted med den slags!

Jeg har ellers nu to gange hentet 9.2.1 (US ikke IE) opdatering fra
Apples side, begge gange vil filen ikke mountes, eller rettere
verificeringen fejler, den kan jo skippes, men så virker installationen
blot ikke.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-02-02 22:04

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> [...]
> Apples side, begge gange vil filen ikke mountes, eller rettere
> verificeringen fejler, den kan jo skippes, men så virker installationen

Ja, og jeg kører med 9.2.2 DK, så det kan altså lade sig gøre. Vi er
vist mange, der har haft problemer med opdateringen til 9.2.1 DK. Det er
diskuteret her i gruppen. Vi er flere, der først fik det til at virke,
da vi hentede udgaven, der er delt op i mindre bidder. Enkelte har dog
fået den store til at virke, mens andre helt har opgivet.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 19-02-02 20:47

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> [...]
> da vi hentede udgaven, der er delt op i mindre bidder. Enkelte har dog
> fået den store til at virke, mens andre helt har opgivet.

Prøver lige at hente den opdelte udgave og ser om den er bedre.
---
lidt senere...
Jeps, så er den i hus, Monster tak for tippet

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-02-02 10:28

> [...]

> en-to uger.
>
> Undskyld råberiet, men jeg håber der er andre, der kan undgå samme

Og du bruger stadig dansk OS ????

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 15-02-02 15:50

> Og du bruger stadig dansk OS ????

Det fulgte med maskinen - men hvis du vil forære mig international
version, vil jeg da overveje det

venlig hilsen

Martin

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 19-02-02 14:30

> [...]

> en-to uger.
>
> Undskyld råberiet, men jeg håber der er andre, der kan undgå samme

Af hjertet tak. Jeg stod lige for at gøre det samme, men nu venter jeg
nok et par uger. 9.1. opdateringen er vel god nok?

--
Christian