Re: Appel fra en romanfigur -- brænd Koran~
Fra : Kirsten

Dato : 14-02-02 16:49

Ole Hjorthus <hjorthus@io.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4ghd3$2e8p$1@news.cybercity.dk...

> Jeg vil derfor anbefale at du vender tilbage til at skrive på de
> værtshustoiletvægge, du henter din inspiration fra. Det er nok mere dit
> niveau.

Kære Ole,
Mine synspunkter, som du tilsyneladende ikke deler, stammer fra de fremmeste
repræsentanter for den religion, Danmarks rige bygger på:

Harry Vinter -- formand for den halvdel af Folketingets præster, der
samtidig er medlemmer af den Danske Forening -- vil f.eks. meget gerne eje
en brændt Koran. Og opfordringen til at brænde jødernes synagoger og hellige
bøger kommer fra Martin Luther, grundlæggeren af den evangelisk-lutherske
kirke, som du da forhåbentlig også selv er medlem af.

Derved er der altså tale om både respektable og grundlovssikrede holdninger,
som vi alle bør værne om, ikke mindst i disse tider. For hvad bliver ellers
det næste? At vi heller ikke må opfordre til at slå hekse ihjel?

I Kristus
Kirsten Johansen
romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com
-- Brænd Koranen og synagogerne, og red Bibelen fra www.horrorcomix.com --

Fra : Rasmus Mandøe Jensen

Dato : 14-02-02 17:40

[KLIP]

Må jeg sådan indledningsvist og helt ujuridisk og OT have lov at spørge, OM
DU HAR FÅET EN BLØDNING??? ;->

> [...]
> bøger kommer fra Martin Luther, grundlæggeren af den evangelisk-lutherske
> kirke, som du da forhåbentlig også selv er medlem af.

Skal det forstås som, at du betragter een præst som en af "de fremmeste
repræsentanter for den religion, Danmarks rige bygger på"? Må jeg så, som
stud. jur., ikke have lov til at komme i selskab med Alf Ross og Højesterets
præsident!!?! .
Mht. din oplysning om præsternes medlemsskab af den Danske Forening kan
jeg kun se, at den har relevans, hvis du forsøger at påvise, at dette
medlemsskab kan udstrækkes til hele folkekirken således, at 50% af alle
præster er medlemmer af dDF. Hvis det er det, du vil, så er det min påstand,
at er løgn og manipulation. Folketingets eneste jægersoldat er
konserva(s)tiv - kan vi deraf udlede, at hans holdninger deles af hele det
danske militær, endsige Jægerkorpset???

Mht. Luther er der vist ikke andet at sige end, at manden er næsten 600
år gammel og, at selv de største genier har smuttere af og til; Darwin mente
f.eks., at bjørnen var beslægtet med hvalen - men du tror måske heller ikke
på Darwin og påstår stadig, at Jorden blev skabt for 4½tusind år siden???

> [...]
ellers
> det næste? At vi heller ikke må opfordre til at slå hekse ihjel?

Om holdningerne er repektable eller bliver det af, at blive fremsat af
en dDF-præst og en 550 år gammel reformator er vist et meningsspørgsmål.
Holdningerne, men ikke handlingerne, er naturligvis grundlovssikrede,
ligesom den holdning, at den Danske Forening ikke blot bør rammes af 266 b
nu, men også af 666 på dommedag!
Hekse??? - hvad snakker du om? Naturligvis må vi ikke opfordre til at
slå hekse ihjel. For det første fordi det er spild af tid, da de ikke
findes, og for det andet fordi de få man faktisk slog ihjel var almindelige
mennesker, som også er beskyttede af strfl § 237. Derfor!!!

Med uvenlig hilsen
Rasmus Mandøe Jensen

Fra : Peter G C

Dato : 14-02-02 17:56

"Rasmus Mandøe Jensen" <v3412@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

[KLIP]

> Hekse??? - hvad snakker du om?

Uddrag fra U.2001.861H
Flygtningenævnets afgørelse endelig. Påberåbt fejl ikke sagsbehandlingsfejl.

"Det fremgår af registreringsrapport af 31. maj 1995, at den mandlige
ansøger har forklaret, at han er statsborger fra Malawi. Han er kristen. Den
16. marts 1994 blev ansøgerens fader anholdt, og hans ejendom blev
konfiskeret. Ansøgeren har ikke hørt fra ham siden og formoder, at han er
død. Faderen sympatiserede med den tidligere regering. Den 21. marts 1994
blev der på TV oplæst en række navne på personer, som myndighederne ønskede
at tale med, herunder ansøgerens. Ansøgeren besluttede herefter at udrejse
af landet. Efter faderens anholdelse fandt ansøgeren ud af, at faderen var
medlem af »Secret Occult Society«. Dette logeagtige selskab foretog ofringer
i strid med Bibelen, og medlemmerne ønskede, at ansøgeren skulle overtage
faderens plads i selskabet. Dette ønskede ansøgeren ikke, hvorfor han blev
truet af medlemmer. Ansøgeren har vedrørende udrejsen forklaret, at..... "

"Efter at den nye regering kom til magten i maj sidste år, blev medlemmer af
den tidligere regering tiltalt for mord og bedrageri og blev anholdt og
dræbt. Den 16. marts 1994 blev ansøgerens fader anholdt og cirka 2 måneder
senere dræbt af regeringen. Ansøgeren kan ikke forklare, hvorfra han ved
dette. Den 21. marts 1994 blev alle medlemmer af Pressure Group via TV
opfordret til at melde sig hos politiet. Alle 53 medlemmer blev nævnt ved
navn. Nogle af medlemmerne flygtede, og andre blev anholdt, og ansøgeren
mener, at de senere blev dræbt. Efter efterlysningen har ansøgeren ikke
været i kontakt med nogen af de andre medlemmer. Hans fader var medlem af en
hemmelig kult, »Secret Occult Society - Ogboni«, der drak menneskeblod og
foretog ofringer. Ansøgeren var som kristen imod denne kult. Ansøgeren fik
et brev, hvori han blev opfordret til at overtage faderens plads i kulten
efter faderens død. Han har ikke længere dette brev. Ansøgeren kunne ikke un
dlade at efterkomme denne opfordring, idet kulten i så fald ville sende en
heks efter ham, som ville ødelægge hans liv. Ansøgeren frygter ved en
tilbagevenden til Malawi såvel regeringen som kulten og heksene. Ansøgeren
kan på ingen måde bevise, at han er eftersøgt. "

- den omtalte heks er måske kommet til landet i skyggen af Kirsten?

Og så må denne debat meget gerne slutte!

Den hører under ingen omstændigheder til i denne NG!!! Det politik, sniksnak
og andet vås. Se http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.jura

/Peter

Fra : Peder Porse

Dato : 14-02-02 22:32