Jim Jarmuch
Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 14-02-02 16:38

Hallo
Er der nogle her der ligesom jeg er fuldstændig vild med denne instruktør,
og hans kommenterende ikke deltagende underspillede mærkelige og
vidunderlige film?
I taxi a night on earth er de op til flere uopslidelige sekvnenser, men især
slutninger er en pragtfuld kommentar ril selvmedlidenheden og
terapeutsamfundet.
kevin

--
"The Horror. The Horror" ( Colonel Kurtz )

Fra : Lise

Dato : 14-02-02 16:39

Kevin Vilhelmsen <kevintina@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B8919862.B439%kevintina@mail.tele.dk...
> Hallo
> Er der nogle her der ligesom jeg er fuldstændig vild med denne instruktør,
> og hans kommenterende ikke deltagende underspillede mærkelige og
> vidunderlige film?

Ja, mig f.eks. :)

> I taxi a night on earth er de op til flere uopslidelige sekvnenser, men
især
> slutninger er en pragtfuld kommentar ril selvmedlidenheden og
> terapeutsamfundet.

Hvordan er det nu liige den slutter?

--
Kig forbi!
www.cinemaonline.dk

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 14-02-02 16:49

> Kevin Vilhelmsen <kevintina@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]

Jo den slutter jo i finland med nogle meget typiske finner der er meget
typiske fulde og meget typiske deprimerede, den ene historie er meget
frygtelig men den anden fortalt af chaufføren er igen meget værre, og det er
meget meget morsomt
H kevin

Fra : Wolfgang

Dato : 14-02-02 16:45

"Kevin Vilhelmsen" <kevintina@mail.tele.dk> wrote in message

> Er der nogle her der ligesom jeg er fuldstændig vild med denne instruktør,
> og hans kommenterende ikke deltagende underspillede mærkelige og
> vidunderlige film?

Ja. Jeg er selv meget glad for "Down by Law", som jo er en lille perle.

/w

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 14-02-02 17:40

> "Kevin Vilhelmsen" <kevintina@mail.tele.dk> wrote in message

> Ja. Jeg er selv meget glad for "Down by Law", som jo er en lille perle.
>
> /w

Ja, men jeg er helt enig, især scenen med I scream you scream eller er det
ice cream you ice cream you we all scream for i scream , Ha ha, iøvrigt en
meget fin kommentar til Amerikanske film med slutningen.
Kevin
--
" We train young men to drop fire on people. But their commanders won't
allow them to write fuck on their airplanes because it's obscene! "

Fra : Niels Overgård

Dato : 16-02-02 08:33

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> skrev i en meddelelse
> "Kevin Vilhelmsen" <kevintina@mail.tele.dk> wrote in message

> Ja. Jeg er selv meget glad for "Down by Law", som jo er en lille perle.

Hej
Det er den bedste film der nogensinde er lavet
Jeg elsker den, soundtracket er også forrygende..
mvh. Niels O`-_-´O

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-02-02 16:37

> Ja. Jeg er selv meget glad for "Down by Law", som jo er en lille perle.

Tom Waits er slet ikke noget dårligt indslag.
Det var først for nyligt jeg opdagede ham som Reinfield i 'Dracula' aka Bram
Stokers...

/Jeppe

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-02-02 00:10

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> wrote in message

> Tom Waits er slet ikke noget dårligt indslag.
> Det var først for nyligt jeg opdagede ham som Reinfield i 'Dracula' aka
Bram
> Stokers...

Jeps, der er han bare genial...
Og i Short Cuts som fuld ægtemand, og som bums i Ironweed med Jack Nicholson
og Meryl Streep, og som opfinder i Mystery Men, og som radiovært i Mystery
Train, og som bartender i Rumble Fish, og...

Han er faktisk en rigtigt god skuespiller.
Han elsker også at spille skuespil, han har sagt at han ser på det hele
således:
Han spiller skuespil ganske gratis, og tager så penge for ventetiden...
hehe...

Jacob

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 14-02-02 16:54

> Hallo
> Er der nogle her der ligesom jeg er fuldstændig vild med denne instruktør,
> og hans kommenterende ikke deltagende underspillede mærkelige og
> vidunderlige film?

Jep - jeg blev introduceret til ham da DR for en del år siden viste 3 af
hans film (Night Train, Down by Law + 1 til), og siden har jeg været stor
tilhænger af ham. Dead Man med Johnny Depp er også en fantastisk film.

Jakob

Fra : Lise

Dato : 14-02-02 17:56

Jakob Medgyesi <nexNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4gm8j$2mg3$1@news.cybercity.dk...

> Jep - jeg blev introduceret til ham da DR for en del år siden viste 3 af
> hans film (Night Train, Down by Law + 1 til), og siden har jeg været stor
> tilhænger af ham. Dead Man med Johnny Depp er også en fantastisk film.

Der kommer snart endnu en kavalkade med alle hans film (incl. The Year of
the Horse som jeg aldrig har set) i Øst for Parsdis (Århus). Glæder.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 14-02-02 20:15

> [...]
>>

> Der kommer snart endnu en kavalkade med alle hans film (incl. The Year of
> the Horse som jeg aldrig har set) i Øst for Parsdis (Århus). Glæder.

Så må jeg jo til aarhus og se nogle af dem, gider du lige give mig et prej
evt til mig selv men ok he, jeg er forbi jævnligt.
Kevin

Fra : Jens Laursen

Dato : 14-02-02 20:42

"Lise" <liseaa@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Der kommer snart endnu en kavalkade med alle hans film (incl. The Year of
> the Horse som jeg aldrig har set) i Øst for Parsdis (Århus). Glæder.

Der er en kavalakade igang i øjeblikket, foreløbigt har de sendt

Permanent Vacation
Mystery Train
Stranger Than Paradise (sidste dag i dag d. 14)

så det er op på mærkerne!

/Jens

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-02-02 22:51

"Jens Laursen" <jflaursen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Permanent Vacation
> Mystery Train
> Stranger Than Paradise (sidste dag i dag d. 14)

Husets Biograf i København har også en Jarmusch-kavalkade netop nu!
De har indtil videre kun vist hans 2 første film, Stranger Than Paradise og
Permanent Vacation. Lige nu går Down By Law, indtil på torsdag. Den film er
et must-see!
http://www.husetsbio.dk/jarmusch.htm for resten af programmet. Jeg skal se
dem allesammen.

Jacob

Fra : Jens Laursen

Dato : 15-02-02 11:51

"Jens Laursen" <jflaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Stranger Than Paradise (sidste dag i dag d. 14)

Og der var jeg åbenbart lidt for hurtig, den kører fortsat.

/Jens

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-02-02 17:53

> [...]
især
> slutninger er en pragtfuld kommentar ril selvmedlidenheden og

Yup, jeg har også købt Ghost Dog på DVD, da jeg godt kan lide den. Desværre
er der dårlig billedkvalitet på den.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 14-02-02 20:15

> "Kevin Vilhelmsen" <kevintina@mail.tele.dk> wrote in message
> især

> Yup, jeg har også købt Ghost Dog på DVD, da jeg godt kan lide den. Desværre
> er der dårlig billedkvalitet på den.
Så den i cafebiografen her i odense
Fantastiske billeder, jeg føler virkelig med dig hvis det er spoleret i
DVDudgaven, især nogle af sekvenserne hvor han træner på taget er
fantastiske, puha jeg får godt nok lyst til at se den igen.
Hilsen kevin

Fra : Troels

Dato : 19-02-02 13:26

> Yup, jeg har også købt Ghost Dog på DVD, da jeg godt kan lide den.
Desværre
> er der dårlig billedkvalitet på den.

lad mig gætte, det er en REG 2?
køb REG 1, den er fri for pixeleringer og lign

laserdisken har den til 198

Troels
(ikke fordi alle REG 1 er bedre end 2, men lige i det her tilfælde, er det
tilfældet)
--
Slå et smut forbi min hjemmeside og
tjeck mit anlæg og filmsamling på: