Kæder i Excel
Fra : Torben Andersen

Dato : 14-02-02 15:45

Når jeg starter mit excel ark op får jeg følgende meddelelse: "Den
projektmappe, du har åbnet, indeholder kæder til data i en anden
projektmapp. Vil du................". Hvordan kan jeg nemt finde kæden ??
Skal jeg alle felter og ark igennem ??

Fra : Harald Staff

Dato : 14-02-02 16:16

Du kan forsøke å søke etter tegnet [ til å begynne med. Ellers finnes det
flere makroløsninger.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-02-02 18:30

Torben Andersen skrev:

> [...]
> projektmapp. Vil du................". Hvordan kan jeg nemt finde
> kæden ?? Skal jeg alle felter og ark igennem ??

menuen Rediger, Kæder
--
mvh.
LarsK