kan se sidens indhold normal, men i previ~
Fra : Jan Skov

Dato : 14-02-02 14:46

Hej!

Jeg kan godt se indholdet i normal visning, men vælger jeg preview eller en
browser, er indholdet der ikke.
Kan nogen fortælle hvad pokker der er sket - er det en indstilling, der skal
ændres..??
Jeg har FP2000 DK.

På forhånd tak :)
Jan
www.jsc.dk/vejle

Fra : Jan Skov

Dato : 14-02-02 15:06

"Jan Skov" <janskov@christensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> browser, er indholdet der ikke.
> Kan nogen fortælle hvad pokker der er sket - er det en indstilling, der
[klip]

Tricky stuff..

Jeg oprettede nyt doc og skrev teksten dér.. Nu virker det..
Men har nogen en anelse om, hvad det kan have været.. ??
Jan
www.jsc.dk/vejle

Fra : Webwoman

Dato : 14-02-02 18:36

> Jeg oprettede nyt doc og skrev teksten dér.. Nu virker det..
> Men har nogen en anelse om, hvad det kan have været.. ??

I Homesite har jeg set problemet ved kodefejl i headeren. Eksempelvis hvis
der mangler enten < eller > i en kode i headeren.

Mvh. Lisbeth