ADO addnew..problem [VB6]
Fra : Kenneth Mortensen

Dato : 14-02-02 14:14

Hej NG.
Jeg har et mindre problem. Egentlig er ADO enorm godt dokumenteret, men jeg
synes ikke jeg kan finde svar på mit sprøgsmål.
Kan det passe at man ikke "bare" kan tillægge en textbox en variabel? altså
"Textbox1.Text = variabel" hvor textboxens datafield er lig en kolonne i en
db. Er der nogen der har en smart måde at komme om ved det problem på?

På forhånd tak.

Mvh Kenneth

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 14-02-02 14:19

"Kenneth Mortensen" <k-mortensen@mail.tele.dk> skrev i melding
> [...]
i en
> db. Er der nogen der har en smart måde at komme om ved det problem på?

Hva med å gjøre det slik da :

Sub Text1_Change ()

RS("VariabelIndex") = Text1.Text

End Sub

Da tar jeg utgangspunkt i at du ønsker å åpne databasen for å gjøre
endringer ...

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : Rayman

Dato : 17-02-02 16:21

Det burde du got kunne, så bliver feltet i databasen ændret til værdien af
variabel, men det kræver at du kan skrive til databasen, og du skal sikkert
også gemme ændringerne... (Jeg går ud fra at du har en datacontrol)

mvh. Rayman