Flytte fra VIC til Telmore?
Fra : my

Dato : 14-02-02 09:38

For det første, er det virkelig nødvendig at undvære sin mobiltelefon mens
men er ved at flytte sit nummer fra VIC til Telmore?
Dernæst, hvad menes der med simlock, hvordan ved man om man har det og hvad
gør man så ved det og hvornår i forløbet mens man skifter fra VIC til
Telmore?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-02-02 13:16

"my" <zarh@ofir.dk> skrev:
> For det første, er det virkelig nødvendig at undvære sin
> mobiltelefon mens men er ved at flytte sit nummer fra VIC til
> Telmore?

Ja, fordi du jo opsiger abonnementet for derefter at oprette
det med samme nr.
Du kan evt. bruge et midlertidigt, ja, jeg ved godt det ikke er
nemt at give alle ens kontakter et midlertidigt nr, for derefter at
skifte tilbage en måneds tid senere...

> Dernæst, hvad menes der med simlock, hvordan ved man
> om man har det og hvad gør man så ved det og hvornår i
> forløbet mens man skifter fra VIC til Telmore?

Simlock betyder telefonen er låst enten til et teleselskab eller
til et bestemt simkort, det kan tjekkes ved at smide et kort fra
et andet teleselskab i telefonen, kan man bruge det "andet" kort
så er telefonen ikke låst og omvendt

Venligst
Mikael

Fra : Tony

Dato : 18-02-02 17:12

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, fordi du jo opsiger abonnementet for derefter at oprette
> det med samme nr.

Nej, det er ikke nødvendigt. Telmore sender et kort der først aktiveres når
ens gamle kort ikke virker længere. For mig skete dette samme dag.

Tony

Fra : Jan

Dato : 19-02-02 18:08

Hos mig skete flytningen på een time!