T10s....hjælp!!
Fra : Mikkel Peterson

Dato : 14-02-02 06:00

Hej, jeg har et problem med min T10s, den slukker af sig selv!!
Telefonen er ikke mere end et par måneder gammel og der er blevet passet
godt på den, men den går fuldstændig død selvom den lige er blevet fuldt
opladet......nogen gange går der en ½ time andre gange 2. Hvis jeg er
heldig kan jeg tænde den igen og så går den alligevel ud et par timer
efter!! (har sgu egentlig mest lyst til at smide lortet ud til
højre...!)

Hvad kan være problemet??

Håber nogen af jer kan hjælpe...

/Mikkel

Ps: Nogen der ved hvem der kan unlocke sådan en i odense?

Fra : Mitchum

Dato : 14-02-02 19:56

Hej Mikkel,

Prøv www.mobilunlock.dk

Han er meget reel og jeg kender flere der har brugt ham kun med godt
resultat. Check selv ovennævnte hjemmeside.

Inden du smider den ud så mail mig lige. Jeg leder efter dele til min egen
defekte T10 - bagklappen og fronten er beskadiget , efter min kæreste
kastede den i gevaldig brandert.

MVH

M.

Fra : rno

Dato : 14-02-02 20:48

Hvis telefonen ikke er mere end et par måneder gammel synes
jeg ærligtalt at det ville være ret nærliggende at henvende dig
til butikken hvor du har købt den, der er da mindst 1 års
garanti !

/Rene

Fra : jokeren

Dato : 15-02-02 21:08

Garanti er der vidst ikke men reklamationsret

Der er en verden til forskel men ellers er det rigtigt vores havde samme
problem fandt ud af at hvis man kom til at støde den lidt eller lagde den på
bordet gik displayet ud men telefonen virkede.

Hilsen

Johnny

Fra : rno

Dato : 15-02-02 23:27

JA ja.....reklamationsret eller garanti.... er sku det sammme.... !

Fra : Claus Rolsted

Dato : 16-02-02 13:10

"rno" <proforma@pc.dk> skrev i en meddelelse

> JA ja.....reklamationsret eller garanti.... er sku det sammme.... !

Måske i folkemunde, men ikke rent juridisk.

Claus Rolsted