Outlook 2002 attachment filter??
Fra : Lars Holst

Dato : 14-02-02 01:34

Ciao Gruppo Office!!!
12.02.02.
Hvordan undgår jeg at MS Outlook 2002 filtrerer div. filtyper fra (eks.
*.exe; *.zip; ialt ca. 20-25 filtyper) hvis de ligger som attachments til
både indgående som udgående post?
Det skulle iflg. hjælpefilen være en virusbeskyttelse der er indbygget i
Office XP.
Det må siges at være en temmelig umyndiggørende feature.
niklasthedolphin@yahoo.dk

Fra : Svend Nielsen

Dato : 14-02-02 07:41

Outlook 2000 gør det samme hvis man opdaterer me de sidste patcheces fra
Microsoft.
Der er også problem med at komme af med de dumme begrænsninger igen.
Er der nogen der ved hvordan ?

Svend Nielsen

Fra : Per Andersen

Dato : 14-02-02 09:48

En afinstallering af Outlook 2000 + nyinstallering UDEN at installere SP2
fjerner beskyttelsen, og åbner døren for hackere og vira.

XP brugere kan finde et workaround her:
http://www.slipstick.com/addins/gallery/index.htm#attopts

pre

Fra : Per Andersen

Dato : 14-02-02 20:31

På denne adresse kan du få Sue Mosher´s fakta om problemet:
http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm

og her ligger Sue´s bedste forslag:
Outlook add-on that gives you all the flexibility that Microsoft
forgot - and protects you at the same time. Check out
http://www.geocities.com/SiliconValley/Peaks/8392/download.htm

pre
perians@postkasse.net
(Fjern det første s ved mail)