Gummistøvle Sex
Fra : Trine Ravn

Dato : 14-02-02 00:56

hej allesammen
min mand har bedt mig købe et par lange røde gummistøvler som jeg skal
have på når vi dyrker sex . han vil også have mig med i skoven hvor jeg
så skal vade ud i mudret så gummistøvlerne bliver vildt beskidte han
siger det tænder ham helt vild .
og så er det jeg spør om der er andre herinde som har oplevet det samme
eller noget ligende.
hilsen Trine

Fra : Tomas O.

Dato : 14-02-02 00:58

Trine Ravn skrev:

Umiddelbart lyder du som en troll. Fisker du efter noget?

> [...]
> helt vild . og så er det jeg spør om der er andre herinde som
> har oplevet det samme eller noget ligende.

Vi har skam hørt ting der er meget værre.

Det lyder lidt uskyldigt medmindre det er den eneste måde han kan
få den op på.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Puk

Dato : 14-02-02 06:54

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Trine Ravn skrev:
>
> Umiddelbart lyder du som en troll. Fisker du efter noget?

Du har ganske ret Tomas. Jeg har i hvert fald set 'Trine' alias
en masse andre navne i et par debatgrupper rundt omkring på
nettet med præcis samme spørgsmål der bliver ved med at dukke op
igen og igen.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Trine Ravn

Dato : 14-02-02 12:49

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> en masse andre navne i et par debatgrupper rundt omkring på
> nettet med præcis samme spørgsmål der bliver ved med at dukke op

Hej Puk og Thomas!

Jeg kan godt forstå hvis i undre jer, det er ganske rigtigt at jeg har
postet indlæget til en anden debat gruppe: oestrogen.dk, men at der så
er andre der har kopieret det, vil jeg ikke tages til indtægt for.

Hilsen
Trine

Fra : Henning

Dato : 14-02-02 16:28

"Trine Ravn" <raven39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> postet indlæget til en anden debat gruppe: oestrogen.dk, men at der så
> er andre der har kopieret det, vil jeg ikke tages til indtægt for.

Hej Trine
Så tager jeg dig seriøst
Se jeg tænder på en masse ting, men bare ikke når det er min kone,
der har det på!
Hvorfor nu det? Jo fordi hun ikke kan lide det!
Så mine ismer, kan jeg ikke bruge i forbindelse med hende, der må jeg
ty til billeder og filmklip
For at jeg kan få noget ud af det, de gange det sker, er når hun pludselig
finder på et eller andet af sig selv, for så er det HENDE og ikke et forsøg
på at tækkes mine lyster og så er hun fantastisk sexet*G*

MVH
Henning

Fra : EH

Dato : 14-02-02 23:37

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns91B59CC9121Fvampyre@teledanmark.dk>...
> Trine Ravn skrev:
>
> Umiddelbart lyder du som en troll. Fisker du efter noget?

Du mener fordi hun står ude i vandet i gummistøvler? :)

Jeg syntes det lyder meget hyggeligt at du tager noget på for at glæde
din mand,... men gummistøvler... de er sgu så kedelige ;)

Fra : Tomas O.

Dato : 14-02-02 23:47

EH skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Du mener fordi hun står ude i vandet i gummistøvler? :)

Nej. Der kommer indimellem indlæg i denne gruppe som alle andre
der kun er ude på at skabe opmærksomhed. Dette kunne tages som et
af disse indlæg, derfor jeg spørger.

> Jeg syntes det lyder meget hyggeligt at du tager noget på for
> at glæde din mand,... men gummistøvler... de er sgu så
> kedelige ;)

Det kunne være han bliver så totalt vild af de gummistøvler at hun
får bedre sex end nogensinde før og så er det vel et lille offer?

Du kan da ikke mene det du siger at gumistøvler er kedeligt? Det
er dte for dig men for ham er det måske lige det der skal til for
at han går banaas af lyst til sin kæreste som gør noget ud over
det sædvanlige for ham. Jeg synes at hvis hun gør det er det ret
sejt!

Hilsen
Tomas O.

Fra : EH

Dato : 15-02-02 08:15

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns91B5F1E74D076vampyre@teledanmark.dk>...

> Nej. Der kommer indimellem indlæg i denne gruppe som alle andre
> der kun er ude på at skabe opmærksomhed. Dette kunne tages som et
> af disse indlæg, derfor jeg spørger.

Det gik jeg ud fra...

> Det kunne være han bliver så totalt vild af de gummistøvler at hun
> får bedre sex end nogensinde før og så er det vel et lille offer?

Lidt morgen gnaven idag?

> Du kan da ikke mene det du siger at gumistøvler er kedeligt?

Jo for fanden da! Og ikke kun gummistøvler, men alle slags støvler -
de er jo helt aseksuelle - fatter ikke nogen kan lide det :)

> [...]
> at han går banaas af lyst til sin kæreste som gør noget ud over
> det sædvanlige for ham. Jeg synes at hvis hun gør det er det ret

Det var sådan set det jeg sagde. (Måske knap så enthusiastisk som dig)

Fra : Jay M Jay

Dato : 15-02-02 14:00

HVIS FOLK TÆNDER PÅ GUMMIESTØVLER, SÅ LAD DEM DOG.....

Jeg har været udefor folk der tændte på Hvide tenneis sokker (hvilket
er total aftænder for mig), sågar et par der tændte på at tøzen røg
smøger mens hun guffede den af på ham...... osv osv..... jeg mener at
folk skal have lov ti lat have deres sidder.... Hvis det er noget
andre ikke bryder sig om, skal de nok sige fra *SS*
Knuzzer fra JMJ

Fra : Henning

Dato : 15-02-02 15:17

"Jay M Jay" <jmj.yeah@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> HVIS FOLK TÆNDER PÅ GUMMIESTØVLER, SÅ LAD DEM DOG.....

Hej JMJ

Ikke råbe, det er ikke pænt (skrive med store bogstaver)

> [...]
> folk skal have lov ti lat have deres sidder.... Hvis det er noget
> andre ikke bryder sig om, skal de nok sige fra *SS*

Ingen seksuel prefferance er mindre valid end andre!
Jeg er ikke praktiserende S/D, men har det som seksuel
preferance, skulle al anden form for seksualitet, så være
mindreværd? Nul! Enhværs er lige valid!
Så jeg kan ikke værer uenig med dit og Tomas`s indlæg!

> Knuzzer fra JMJ

MVH
Henning

Fra : Jay M Jay

Dato : 18-02-02 13:23

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3c6d1881$0$240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> mindreværd? Nul! Enhværs er lige valid!
> Så jeg kan ikke værer uenig med dit og Tomas`s indlæg!

Hejsa Henning.....
jeg ved godt, at hvis man skriver med store bogstaver, at det betyder
at råbe.... så det var medvilje..... Men skal da ikke ske
igen.....oO(Med mindre der er grund til det ) *gggg*

Hilsen.. JMJ

Fra : EH

Dato : 15-02-02 20:30

jmj.yeah@jubiipost.dk (Jay M Jay) wrote in message news:<f4229124.0202150500.4f2319c6@posting.google.com>...

> Jeg har været udefor folk der tændte på Hvide tenneis sokker (hvilket
> er total aftænder for mig), sågar et par der tændte på at tøzen røg
> smøger mens hun guffede den af på ham......

Hm.. går den så ikke ud? :)

Fra : Jay M Jay

Dato : 18-02-02 13:22

tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH) wrote in message news:<8769ee25.0202151129.bf0a020@posting.google.com>...

> Hm.. går den så ikke ud? :)

Dunno.... jeg ville mene at hun guffede den af ozzo røg i ny & næ...
men hele tiden havde den i hånden *gggg*

Fra : Thomas50

Dato : 01-04-03 09:46

Hei Trine
Jeg synes du skal købe gummistøvler for at glæde din mand jeg er også
glad for gummistøvler og bliver helt vild når min kone tager dem på

http://www.kandu.dk/